Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Begynner å se litt vårtegn her på vestlandet i vert fall...
Så masse hvitveis i går...D I dag kom det snø igjen :(

Men den smeltet veldig fort og er borte da :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå er det faktisk ikke så lenge igjen til sommeren. Selvom det kanskje ikke ser sånn ut.

Her er det bar asfalt på veiene, noe som er veldig flott. Siden bilen min har bakhjulstrekk og er nesten ubrukelig på vinterføre/glatt føre.

Skrevet
Nå er det faktisk ikke så lenge igjen til sommeren. Selvom det kanskje ikke ser sånn ut.

Her er det bar asfalt på veiene, noe som er veldig flott. Siden bilen min har bakhjulstrekk og er nesten ubrukelig på vinterføre/glatt føre.

Så det blir råning på høyt nivå nå da?

Skrevet
"Parmesan smaker brunost."

Om jeg har kalt noen av dere dumme tar jeg det tilbake - for nå.

Skarstad! Åssn henger'n? Jeg har savnet din sarkasme. :)

Skrevet
Så det blir råning på høyt nivå nå da?

Njaa. Det har ikke vært så mye til nå, har en gammel Ford Sierra 86 modell. Med bare orginalt utstyr, dvs. kasettspiller + radio og rimelig dårlige høytalere, så ikke noe særlig å vise fram. I dag har jeg faktisk fått hjelp med å ta ut kasettspilleren, sånn at jeg kan sette inn en nyere cd-spiller.

Skrevet

Nå har jeg klart å overtale ei venninne av meg til å registrere seg her :D

så da får vi se hvor aktiv hun blir? kanskje hun blir avhengig? :)

Skrevet
Skarstad! Åssn henger'n? Jeg har savnet din sarkasme. :)

Hva kan jeg si? Det har ikke vært lett å klare seg foruten din ... tja, vel ... generelle tilstedeværelse heller.

Skrevet
Bra bra bra^^ Har levert tilbake den søte filmen som du syntes var så rar, så det er litt trist da. hehe

Det var litt synd da... Får kjøpe den eller noe da... Merkelig film :hmm:

Skrevet
Hva kan jeg si? Det har ikke vært lett å klare seg foruten din ... tja, vel ... generelle tilstedeværelse heller.

Kan jeg tenke meg. Hva skal man med et elsk-elsk forhold, når man kan ha et elsk-hat forhold?

Det var litt synd da... Får kjøpe den eller noe da... Merkelig film :hmm:

Hehe, neida ikke merkelig, bare veldig søt. Stardust er en skikkelig godfilm. :)

Skrevet
Hehe, neida ikke merkelig, bare veldig søt. Stardust er en skikkelig godfilm. :)

De hadde ganske flaks med de piratene da... hadde det ikke vært for de, så hadde de sittet fast der på skyen enda :(

Skrevet
Nå om jeg bare kunne slutte å blø ...

I nesa? :p

Ta og rull en sånn der ... rullings, av papir, også stapper du en opp.. i nesa.. XD

Dumt, men virker faktisk.

Det er faktisk det jeg har gjort.

Sitti her med to rullingser av toalettpapir stappa oppi nesa.

En i hvert blødende nesebor.

Stoppa til slutt da. Etter å ha vært innom klemming og stapping hode frem og tilbake og kald skje og gudene vet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...