Piratpjokken Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Cheytaha Skjer folkens? :!: Jeg var jesus istad, men så gadd jeg ikke mer, jeg vil være... BATMAN!! Har du drukket noe rart noe i det siste?
Piratpjokken Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg har store problemer med det... Menmen.. Sann kan det gå 15 min til lunsj!
j-- Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Er det nå jeg skal mobbe deg med den nysmurte kyllingbaguetten jeg har her? Eller den store mengden vafler mamma puttet i matboksen min? =D
Den store P Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Jeg har store problemer med det... Menmen.. Sann kan det gå What? Is it 'cos I is black? @clvn, jeg hadde nettop lasagne! mmm Endret 7. april 2008 av Den store P
Eplefe Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Og jeg ble nettopp sulten. Jeg tror jeg misliker dere. :<
Den store P Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Og jeg ble nettopp sulten. Jeg tror jeg misliker dere. :< Næhæhæhæi!! Pass munnen din unge dame, ingen misliker den store P!
Bytex Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg vil hjem og bygge 20m høy dødsrobot som jeg sender på jobb imorgen og skyter alle med laserstråler fra øynene sine.
Eplefe Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg fant ut nå (40 minutter før timen begynner) at jeg ikke hadde gjort alle oppgavene allikevel, jeg har igjen en av de største oppgavene vi har i Internasjonal Engelsk i dag. Jeg er så jævlig fucked. Jeg er så jææævlig fucked. xD
Eplefe Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Yehyeh, skal ikke leveres før i forigårs uansett! XD
Kibs Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Aha, ja. Ja daaaaså. Jeg synes synd i NgZ. Jeg har bursdag snart, og jeg ønsker meg ikke noe.
NikkaYoichi Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 God formiddag forumfolk. Jeg har ikke vært så opplagt en mandags morgen på så lenge jeg kan huske. Jeg kom meg opp og avgårde til jobb uten at øynene kjentes ut som om de skulle lukke seg. Det virker altså som at jeg har en flott dag framfor meg.
j-- Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Aha, ja. Ja daaaaså. Jeg synes synd i NgZ. Jeg har bursdag snart, og jeg ønsker meg ikke noe. Nå er du bare slem, Kibs. Aner du hvor fælt det er å ikke vite hva man skal kjøpe til kjæresten sin? =/ God formiddag forumfolk. Jeg har ikke vært så opplagt en mandags morgen på så lenge jeg kan huske. Jeg kom meg opp og avgårde til jobb uten at øynene kjentes ut som om de skulle lukke seg. Det virker altså som at jeg har en flott dag framfor meg. Morgen var for flere timer siden... Og hah, jeg er også utrolig uthvilt i dag. La meg halv elleve i går. Tror jeg får hjerneaids eller noe nå, for det er ikke likt meg i det heletatt.
Kibs Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Nå er du bare slem, Kibs. Aner du hvor fælt det er å ikke vite hva man skal kjøpe til kjæresten sin? =/ Ja, jeg har det samme problemet. Han har bursdag andre mai. Mao litt tid til å tenke på, men jeg sliter alltid med gaver. Og han kommer ikke til å ønske seg noe fordi jeg ikke gjorde det. Dumme gutter.
NikkaYoichi Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Clvn: Det var derfor jeg sa: "God formiddag." Jeg sovna ikke før 01:30 i natt, allikevel var jeg lys våken klokken 06:00. Jeg tror det har noe med at jeg ikke har snudd opp-ned på døgnet denne helga. Jeg har vært flink til å legge meg relativt tidlig og ikke minst stå opp tidlig. Var vel oppe i 8-9-tida både lørdag og søndag. Det er kjipt å stå opp så tidlig i helgene, men det kjennes ut som at det gjorde susen for meg. Jeg tror jeg bare må innse at jeg ikke er så ung som jeg engang var og at kroppen trenger stabil søvnrytme.
Anbefalte innlegg