Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stoler aldri på telefon..må ha skikkelig vekkeklokke som lager ordentlig lyd.

 

Pluss at jeg slipper å slå på mobilskjermen for å sjekke klokka når jeg våkner på natta, bli distrahert av meldinger og slikt.

Ikke se på klokken når du våkner om natten. Jeg bare lukker øynene igjen og sovner. For min del har alarmen på mobilen alltid funket helt fint. De eneste gangene jeg har våknet etter at alarmen har ringt og sett at jeg har slått den av i søvne, har vært når det ikke har vært nødvendig å stå opp tidlig (jeg liker å ha alarmen på de dagene jeg ikke jobber også, for det er greit å stå opp tidlig selv om jeg har fri).
Lenke til kommentar

Da har jeg vært på det nyåpna kjøpesenteret her og glodd på folk. Samt skaffa meg litt snop til i kveld. En Izadi Reserva 2009, og en Wongraven Alleanza fra 2013. I tillegg har jeg møtt folk jeg ikke har sett på årevis pga. at de har slått seg til ro med unger og det hele, kjøpt litt amerikansk snop til en billig penge, og sett fire furries (allehelgensaften ser ut til å være høytid for disse) i full fursuit.

Lenke til kommentar

 

 

Da var kveldens godsaker kjøpt inn! 1 stk Casilliero del Diablo og 6 stk White Dog fra Lervig bryggeri. Fant en ølbutikk i nærheten her - 200 typer øl :love:

200 er greit - til butikk å være, men det er fortsatt ikke i nærheten av Cardinal, og der vil du treffe meg et par dager i julen. ^^

Cardinalen er jo i verdenscklasse - kan ikke sammenlignes engang...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...