Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer det

kan jeg bli med trenger litt easy cash og har større pupper enn deg uansett!!!!

come to mama vi kan leke lesber

ps de liker mine pupper så det så

ok no homo tho

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-360061
Skrevet

Etter mailhistorikken min å dømme har dere vært latterlig aktive i dag, hele gjengen. Hva står på?

Skrevet

Etter mailhistorikken min å dømme har dere vært latterlig aktive i dag, hele gjengen. Hva står på?

Kjeder meg og det virker som om alle kjeder seg eller skal strippe igjen

Gjest Bruker-360061
Skrevet (endret)

Men i helvete da.

Endret av Bruker-360061
Gjest Bruker-360061
Skrevet (endret)

Kjeder meg og det virker som om alle kjeder seg eller skal strippe igjen

Det oppsumerer denne tråden ganske bra, egentlig. Beklager dobbeltpost. Fucka opp quotingen.

Endret av Bruker-360061
Skrevet

Pessi, det er vel en fordel å kunne ta kameraet i hånda også så du blir litt mere fleksibel. Ikke være avhengig av vinkelen til laptop-skjermen din.

Skrevet

Her har strømmen gått og det er bare et tidsspørsmål før mobilen går tom. I mellomtiden sitter jeg med puslespill og en bok.

Skrevet (endret)

Snedig, strømmen gikk her også en halvtimes tid nettopp. Kom meg nettopp på nett igjen. Seff ville ikke modemet gjøre jobben sin etterpå..sentralen i blokka måtte sikkert resettes også.

Endret av Bytex
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

men gidder egentlig ikke å holde kameraet

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men kanskje den som ser på vil du skal flytte på kameraet, sant? Trenger ikke holde det, men å sette det en anna plass uten å snu hele laptopen.

Endret av Bytex
Gjest Bruker-360061
Skrevet

Strømbrudd? Jeg kan ikke huske å ha opplevd strømbrudd de siste to årene, eller noe i den dur.

Skrevet

Det er huseieren som holder på med noe i sikringsskapet. Jeg tror han har en sånn "fiksemani", for han skal alltid fikse alt mulig, selv om ting fungerer fint sånn som de er. Nå skulle han fikse noen koblinger i sikringsskapet. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...