NikkaYoichi Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 (endret) Glemte du Skymarshall? Og Slipknot, seigmen, Sepultura, Soilwork... Og Sublime! *skuffa* God morgen forresten. Guten tag, meine freuleins =D Haben sie aine klut im si tasche? edit: Jeg aner egentlig ikke hva jeg skriver nå God morgen frøkener. Har dere en(eine) "klut" i vesken? Litt sånn kvasi-tysk tror jeg egentlig det er. Jeg husker meget lite fra de 5 årene jeg hadde tysk, men nok til å forstå ca hva folk snakker om, hvis de snakker sakte. Endret 3. april 2008 av Quayle
Demantios Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Glemte du Skymarshall? Og Slipknot, seigmen, Sepultura, Soilwork...Og Sublime! *skuffa* For ikke å snakke om Scatman John Litt sånn kvasi-tysk tror jeg egentlig det er. Jeg husker meget lite fra de 5 årene jeg hadde tysk, men nok til å forstå ca hva folk snakker om, hvis de snakker sakte. Jeg hadde tysk i et halvt år. Eneste jeg husker av det jeg lærte var å telle
Nie Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 No idea når det gjelder rettskriving, men: Dass bin eine knullar in da horhaus. ^^
NikkaYoichi Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 No idea når det gjelder rettskriving, men: Dass bin eine knullar in da horhaus. ^^ Blir det ikke: "Es ist eine ..."?
Nie Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Blir det ikke: "Es ist eine ..."? Ikke spør meg. oO Jeg skulket 2 måneder med tysk før jeg skiftet. Jeg har bare lært meg den setningen, og at det betyr noe ala "det har vært en suksess i skyskraperen". Lulz. x)
NgZ Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Skyskraperen? Hoch(h)aus i tilfelle, vil jeg tro. "Haben Sie angst, Ruth? Var vel det første jeg lærte. Tett etterfulgt av "Ich habe ein grosse Penis."x)
Nie Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Meeeeep. O_O Ikke si noe skittent, ikke si noe skittent, ikke si noe skittent. Kibs har kniver, kibs har kniver, kibs har kniver. *gjennta for seg selv*
j-- Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 God morgen forresten. Guten tag, meine freuleins =D Haben sie aine klut im si tasche? edit: Jeg aner egentlig ikke hva jeg skriver nå God morgen frøkener. Har dere en(eine) "klut" i vesken? Litt sånn kvasi-tysk tror jeg egentlig det er. Jeg husker meget lite fra de 5 årene jeg hadde tysk, men nok til å forstå ca hva folk snakker om, hvis de snakker sakte. God morgen, Quayle! Japp, kvasitysk er nok betegnelsen. Hadde tysk et år på ungdomsskolen (6 år siden nå :O), men bittelitt sitter fortsatt igjen. Klut (som jeg ikke aner hvordan skrives) skal vist være et annet navn for penis (elns) =D
NgZ Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Meeeeep. O_OIkke si noe skittent, ikke si noe skittent, ikke si noe skittent. Kibs har kniver, kibs har kniver, kibs har kniver. *gjennta for seg selv* Hæ? xD
Eplefe Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Jeg tror Unni trenger mat. Vi har droppet fasten vår frem til etter eksamenen til Nie, fordi det 4-5 av 14 dager ville blitt meg som fastet på egenhånd og i tillegg måtte henge med en som røykte som en skorstein og mest sannsynlig spiste sjokolade. Hvilket ville vært relativt urettferdig. Såeh. Da blir det ikke faste enda. :< Men vi skal meditere og alt det andre vi hadde tenkt til, da. Enten Nie vil eller ikke n_n
Nie Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Pøff. Du glemte å nevne at jeg kommer til å sippe, klage, hyle, gråte, skjelve, riste, hyle, klage, gråte, hyle litt til og klage enda mer neste uke. De tvinger oss gjennom eksamen, men hvorfor i helvete skal vi tvinges gjennom liksom-eksamen? oO
NgZ Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Nie: Fordi folk som klarer å freake så ut til en prøve-eksamen virkelig trenger en generalprøve om de skal overleve the real deal. Eplefe: Da hadde du jo virkelig fått testet deg.
NikkaYoichi Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Arbeidslyst, kom treng deg på, her skal du motstand finne!
Nie Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 NgZ: Bullshit. Vi som freaker ut til prøveeksamen har mer enn nok med å komme oss gjennom EN eksamen, og når man da skal opp i minst tre, så er det tre for mye. Da burde vi slippe prøveeksamen.
Eplefe Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Tsjp. Jeg hadde klart meg, spørsmålet er om Nie hadde overlevd.
j-- Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Meh, jeg har fått kvise på halsen =/ </dagens mest interessante innlegg>
Anbefalte innlegg