Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vits i å trene om ingen ser på liksom?

True dat. Jeg sørger alltid for å trene rett foran bolegutta. Helst markløft med rumpa opp i trynet på han som prøver å ta bicepscurl.

Hahaha, jeg ser faen meg slike jenter hver dag.

Jeg også. De har helst Kari traa tights godt trukket opp i rumpen, og neonrosa singlet. Alder: 18 år og 1 dag. Pappa betaler.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ikke tren i et studio da vell.

"Æsj, folk ser på meg når jeg trener..."

Det er en av mange grunner til at jeg ikke går på treningsstudio. Jeg avskyr at folk er i nærheten av meg når jeg trener. Jeg trener når huset er tomt og jeg vet at det ikke kommer til å komme folk dit på flere timer. Skrur opp volumet på anlegget og bare blaster Prodigy eller god, gammel crunk.

Skrevet

USt3a3JU.jpeg

ps digger at jeg har fått alle kvinnene imot meg her inne, og snart alle menn<3<3

Vet ikke om det var rettet mot det jeg skrev, men for å gjøre det klart, så er jeg ikke imot deg. Jeg måtte bare korrigere feilen din. :)
  • Liker 1
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Går som regel bra da nårjeg først har kommet i gang med treningen, men synes det er ubehagelig å komme helt alene;(( k

• Liker 2
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Tror jeg skal begynne å gå tur i skogen når hoggormen går i hi

• Liker 2
Skrevet

Orginalvideoen og låta er jo et klassisk eksempel på makkverk. Denne versjonen derimot, føler jeg har litt verdi i dagens samfunn.

Der må jeg si meg høyst uenig. Nicki Minaj lager ikke bra musikk, etter min mening.

Baby Got Back er en klassiker, og en bra låt! :)

• Liker 1
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

jeg tror kinderlinda har finest rumpe

• Liker 3
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

det er noen som plusser alle innleggene mine det er koselig, men hvem er du :love:

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...