Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok:( trente uten truse idag for fant ingen som ikke lager trusekant life is hard

Herregud. Grow up. Du er faen meg verre enn meg da jeg var 18, og det sider ikke rent lite..

La nå barn være barn.

Skrevet (endret)

Ok:( trente uten truse idag for fant ingen som ikke lager trusekant life is hard

Herregud. Grow up. Du er faen meg verre enn meg da jeg var 18, og det sier ikke rent lite..
La nå tøs være tøs.
OK. Greit. Endret av darkness|
Skrevet

Som om at eg blir å poste her utover kvelden da! :p

Skjedd ikke. Haha...

aah skrivefeilene har allerede begynt, er du på 3 øla?

Jeg tuller bare med deg min venn^^ Kom og få klem.

Skrevet

Herregud. Grow up. Du er faen meg verre enn meg da jeg var 18, og det sider ikke rent lite..
La nå tøs være tøs.
OK. Greit.

Hahaha! Ja, dobbel ok ;)

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Dere er så slemme bedre ung og dum enn gammel og feit

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Enig med linda har aldri vært slem mot noen bortsett fra nå!!

Skrevet

bedre ung og dum enn gammel og klok(eller smart) blir vel en bedre sammenlikning.

Utover det kan jeg ikke se hva som er tøsete eller løst med handlingen, så lenge buksene er på ofc

Skrevet

Haha. Ok ;) lev i den illusjonen du ;)

Jeg høres kanskje litt kvass ut, men jeg mener det ikke vondt. Du er pen og søt og alt det der, du trenger ikke oppføre deg som en tøs for å få oppmerksomhet. Prøv å vær litt mer subtil i det minste..

• Liker 1
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Folk kaller meg faktisk smart og reflektert irl så det så

Og at jeg er en av de snilleste de kjenner så synes voksne mennesker kan spare seg for å kalle en 18åring tøs bare for dere begynner å rustne selv

Skrevet

Haha. Ok ;) lev i den illusjonen du ;)

Jeg høres kanskje litt kvass ut, men jeg mener det ikke vondt. Du er pen og søt og alt det der, du trenger ikke oppføre deg som en tøs for å få oppmerksomhet. Prøv å vær litt mer subtil i det minste..

Ja, nå må du slanke deg!

Skrevet

Folk kaller meg faktisk smart og reflektert irl så det så

Og at jeg er en av de snilleste de kjenner så synes voksne mennesker kan spare seg for å kalle en 18åring tøs bare for dere begynner å rustne selv

Okei nå må du også være stille.

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...