Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler meg snill og råtten samtidig.

Snill ovenfor personen jeg hjelper med noe som jeg helst ikke ville brukt, og råtten ovenfor "hjemmeside-miljøet" :p

Hjelper ei venninne av søss med å lage "ordentlig" hjemmeside, men hu forsto ikke noe av html-koder og ville ha noe fancy flashy greier, som ikke var Piczo, så nå har jeg fått a til å laste ned FrontPage og gir a opplæring i det via mail :p

Jeg er alt for snill ...

Skrevet (endret)

jeg er ihvertfall en liten tur innom.. Siden jeg oppdaget facebook på nytt har det blitt lite hw.no på meg gitt.

Endret av Rasch
Skrevet

Faen, jeg glemte aprilsnarren min :p

Skulle ringe mamma og pappa og fortelle at jeg strøyk eksamen og droppa ut av skolen, stakk nordover for å finne meg sjæl, men det glemte jeg jo helt.

Skrevet
Jeg føler meg snill og råtten samtidig.

Snill ovenfor personen jeg hjelper med noe som jeg helst ikke ville brukt, og råtten ovenfor "hjemmeside-miljøet" :p

Hjelper ei venninne av søss med å lage "ordentlig" hjemmeside, men hu forsto ikke noe av html-koder og ville ha noe fancy flashy greier, som ikke var Piczo, så nå har jeg fått a til å laste ned FrontPage og gir a opplæring i det via mail :p

Jeg er alt for snill ...

Frontpage er jo tortur Smurfen, men tross alt bedre enn å ikke få til noe da. :)

Skrevet (endret)

Men du lager jo ikke pene hjemmesider da datasmurf.

For å være ærlig så ser hjemmesiden din ut som noe som ble lagt ut på nettet i 1996 eller noe.

Endret av Rasch
Skrevet
Frontpage er jo tortur Smurfen, men tross alt bedre enn å ikke få til noe da. :)

Det er bare såvidt ;|

Nei, faktisk ikke. Da er det bedre å bruke piczo/freewebs++ Da vet vi ihvertfall hvor driten ligger. Når folk bruker Frontpage spres ekkel kode over hele nettet, og ødelegger for utviklingen.

God morgen, PepsiCo, forresten :wee:

Skrevet

Si hva dere vil.

Jeg liker en simpel stil og følelsen av retro.

Derfor bruker jeg frames <3 <3 <3 siden jeg vet dere alle hater det, og så lenge jeg syns at fargene er behagelig, så gir jeg faen for jeg er egoistisk <3 <3 <3

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Nei, faktisk ikke. Da er det bedre å bruke piczo/freewebs++ Da vet vi ihvertfall hvor driten ligger. Når folk bruker Frontpage spres ekkel kode over hele nettet, og ødelegger for utviklingen.

God morgen, PepsiCo, forresten :wee:

Var samme jeg og en kamerat konkluderte med; at piczo er langt bedre enn frontpage. Koden blir riktignok like stygg, men piczo er i det minste gratis, og en får en egen side med på "kjøpet"... :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...