Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Nå er det mulig jeg er helt på jordet, men jeg vil tippe de som var 22 når du var 12 syntes det du hørte på var heeelt rævva også.

 

Jeg hadde null interesse for musikk når jeg var liten og har minimalt med interesse også i dag.

Jeg hadde ikke interesse for musikk når jeg var liten. Det er de siste årene etter jeg fylte 18 jeg begynte å like musikk. Ikke at jeg har mislikt musikk men har ikke brukt å bare hørt på det hele tiden. Nå hører jeg på musikk hver dag når jeg skal legge meg og er oppdatert i all ny musikk. Musikk kanal ftw!

 

Nei ikke alle, som du ser er det mange voksne nå som liker ny musikk så da er det sansynligvis 22 åringer som likte musikk i 2003 med. Musikk var jo bedre før

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Winza: Rund ned til nærmeste hele tall når du snakker om alder. Det er kun sosialt akseptert for barn å prate om halve år :-)

Ok, men det som kan skje når jeg sier jeg er 22 er at folk antar jeg er født i 1992

Hva er verst: At folk kan tro du er fra klassetrinnet under deg, eller at folk tenker du ikke er helt med mentalt sett? Når man er i slutten av tenårene og eldre så har ikke det halve året noe å si i det heletatt for de rundt deg. Jeg har kompiser som er et par år yngre, og et par år eldre. Jeg ser ikke noe ned på de som er yngre enn meg, og opplever ingen diskriminering av de rundt meg på det området heller.

 

Mental alder > fysisk alder.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ai ai ai, nå fikk jeg flashback til musikken vi hørte på på barneskolen. Er kanskje bra at det er et fjernt minne. :confused: Fra barneskole og oppover har jeg bare beveget meg mer og mer inn i min egen boble når det gjelder musikksmak. Hva slags musikk som nå er populært aner jeg nesten ikke, utover at det er musikk jeg ikke hører på. :p

 

Dog, jeg er enig i at det var mye mer barnevennlig musikk. Strengt tatt synes jeg barn var mer barn før også. Nå er de jo nesten som kortvokste halv-voksne. :nei:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ciklide, hvis du vil at en innpåsliten type skal slutte å klå, så bare si at du har kjæreste. Han respekterer vanligvis en fremmed mann mer enn deg.

Ja jeg har sagt det av og til. Virker legit også siden jeg stort sett er ute med kompiser. Det skal dog nevnes at det at ei jente har type betyr sjokkerende lite for enkelte. Da er det liksom ikke deres problem at fyren er så dårlig at dama heller blir med dem eller at fyren er så uheldig å være sammen med ei utro skløtte.

 

Jeg har lenge observert "Wannabe Pick Up Artistene" i Sjekketråden - en tråd hvor de prøver å lære hverandre "PUA-arbeid" *knis* for å prøve å komme inn i hodet deres.

Og jeg ler meg skakk hver gang de poster youtubeklipp av "eksperter" som uttaler seg eller linker til bøker om selvutvikling.

 

De er stereotypen på hva jeg definerer som irriterende karer på byen. Men klart, det er alltids ei jente som biter på.

Men for de som IKKE er keene på å bli med disse selvsentrerte karene hjem så kan de faktisk ødelegge hele kvelden..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Winza: Rund ned til nærmeste hele tall når du snakker om alder. Det er kun sosialt akseptert for barn å prate om halve år :-)

Ok, men det som kan skje når jeg sier jeg er 22 er at folk antar jeg er født i 1992

Hva er verst: At folk kan tro du er fra klassetrinnet under deg, eller at folk tenker du ikke er helt med mentalt sett? Når man er i slutten av tenårene og eldre så har ikke det halve året noe å si i det heletatt for de rundt deg. Jeg har kompiser som er et par år yngre, og et par år eldre. Jeg ser ikke noe ned på de som er yngre enn meg, og opplever ingen diskriminering av de rundt meg på det området heller.

 

Mental alder > fysisk alder.

 

Ok:)

 

Jeg er 26 og er en ekte beliber. Men jeg er iallefall voksen nok til å vite at man kutter seg ikke for en artist. Ja, mye på den lista di der som er bra.

Er du en slik hylende belieber? slike som hyler og skriker og løper etter limousinen til bieber? Så ut som andre verdenskrig på sist bieber konsert

Lenke til kommentar

Ai ai ai, nå fikk jeg flashback til musikken vi hørte på på barneskolen. Er kanskje bra at det er et fjernt minne. :confused: Fra barneskole og oppover har jeg bare beveget meg mer og mer inn i min egen boble når det gjelder musikksmak. Hva slags musikk som nå er populært aner jeg nesten ikke, utover at det er musikk jeg ikke hører på. :p

 

Dog, jeg er enig i at det var mye mer barnevennlig musikk. Strengt tatt synes jeg barn var mer barn før også. Nå er de jo nesten som kortvokste halv-voksne. :nei:

Skummel utvikling er det iallefall. Har en datter på 4 som vil gå med sminke i bhg for å være pen. Men jeg ser guttene i bhg ikke bryr seg om sånt. Altså de leker, herjer å styrer på mens jentene diskuterer neglelakk.

La barn være barn!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Jeg er 26 og er en ekte beliber.

Hæhæh det bildet der var Bad To The Bone!

Fikk en kommentar på bilde "dere er vel de eneste som er gammel nok til å røyke på konserten" den fikk flere likes enn bilde :(

 

Er det du som er til høyre?

 

 

Nei ikke alle, som du ser er det mange voksne nå som liker ny musikk så da er det sansynligvis 22 åringer som likte musikk i 2003 med. Musikk var jo bedre før

top lel

 

At det var?

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er 26 og er en ekte beliber. Men jeg er iallefall voksen nok til å vite at man kutter seg ikke for en artist. Ja, mye på den lista di der som er bra.

Er du en slik hylende belieber? slike som hyler og skriker og løper etter limousinen til bieber? Så ut som andre verdenskrig på sist bieber konsert

 

Greit. Jeg er en ekte fake beliber da :(

Lenke til kommentar

 

Skummel utvikling er det iallefall. Har en datter på 4 som vil gå med sminke i bhg for å være pen. Men jeg ser guttene i bhg ikke bryr seg om sånt. Altså de leker, herjer å styrer på mens jentene diskuterer neglelakk.

La barn være barn!

 

Hahaha, ja, dette gjenspeiler vel kanskje på den foregående diskusjonen om modenhet. Vi gutta er nok gutter lengre enn jentene er jenter. :p Ikke at det er noe negativt i det. Har jobbet i barnehage, og gutta der var awesome, garantert mye mer gentleman enn de "voksne" gutta som plager Cikilde.

 

Det er naturligvis en fare for at de også drar frem snoppen og viser den til deg, men det er som regel ikke vondt ment. Er nok bare deilig å slippe bleia en stund. xD

 

Edit: Er forøvrig veldig skummel utvikling ja. Fortsetter det slik forsvinner vel begrepet ungdom helt. De går bare fra baby til å bli instant voksne. Dog kan jeg se for meg at mange foreldre ville være glad for å se ungdomstia forsvinne. :p

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Har en datter på 4 som vil gå med sminke i bhg for å være pen. Men jeg ser guttene i bhg ikke bryr seg om sånt. Altså de leker, herjer å styrer på mens jentene diskuterer neglelakk.

La barn være barn!

Dette blir jeg svært trist av å lese:(

 

Jentene på min alder begynte å sminke seg på mellomtrinnet. De syntes ikke jeg var kul siden jeg ikke hadde interesse for det. Jeg er 23 år og har fortsatt ikke lært å sminke meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Har en datter på 4 som vil gå med sminke i bhg for å være pen. Men jeg ser guttene i bhg ikke bryr seg om sånt. Altså de leker, herjer å styrer på mens jentene diskuterer neglelakk.

La barn være barn!

Dette blir jeg svært trist av å lese:(

 

Jentene på min alder begynte å sminke seg på mellomtrinnet. De syntes ikke jeg var kul siden jeg ikke hadde interesse for det. Jeg er 23 år og har fortsatt ikke lært å sminke meg.

Ja, føler jo litt at det er min feil at hun vil det (ikke at jeg har sminket henne men kalt henne prinsesse og sånt. Ikke gjør det) og dagens prinsesser er jo noen sminketroll.

 

Jeg bruker sjeldent sminke selv og kan fint gå på butikken i joggis. Så jeg håper å lære henne at det er ikke sminke og klær som er greia. Men hva hjelper det når de i bhg sier noen annet.

 

Vi hadde besøk her en dag av nabojenta (5år) Og hun var så overrasket at småen bare hadde ett par finsko, for hun hadde maaaange. At hun ikke hadde flere kjoler, bedre leker, større tv. Alt hos oss var feil. Men da fikk iallefall jeg kjenne på at det er ikke jeg som gjør noe feil. Det er ikke MITT barn som kommer hjem til andre og rakker ned på tingene til de som hun er på besøk hos. Og takk og lov for det!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jentene på min alder begynte å sminke seg på mellomtrinnet. De syntes ikke jeg var kul siden jeg ikke hadde interesse for det. Jeg er 23 år og har fortsatt ikke lært å sminke meg.

 

Jeg er 26 og kan det heller ikke. Det er ikke alle som trenger sminke for å se bra ut vet du!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...