j-- Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Yo gangstars mofos. skjer a lizm? .. Nei seriøst, jeg er også her. *leke videre med Conky*
Demantios Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Yo gangstars mofos. skjer a lizm? .. Nei seriøst, jeg er også her. *leke videre med Conky* Bare loker. Misunner deg å leke med conky og sånt;\ windows for alle penga og hele stoltheten her
NgZ Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Jeg er i live og humrer av NgZs kommentar om transer og slikt ^^Var det ikke en fin kommentar? x)
Shikaru Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Mattelærern var sjuk så vi fikk gå hjem ^^ så har bare tegna og slafsa rundt på skolen i dag
abrj Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Håper det snart blir vår og sommer, er lei av snø og holke (og at jeg tråkket over i går).... Men ellers har jeg det bra.
j-- Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Yo gangstars mofos. skjer a lizm? .. Nei seriøst, jeg er også her. *leke videre med Conky* Bare loker. Misunner deg å leke med conky og sånt;\ windows for alle penga og hele stoltheten her Offisielt sett er det vel det her også. Tviler ikke noe på at jeg er den eneste som sitter med desktop-linux i IT-avdelingene rundt i fylket På en annen side, du får leke deg med virtualisering på kraftig jern.
Demantios Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Offisielt sett er det vel det her også. Tviler ikke noe på at jeg er den eneste som sitter med desktop-linux i IT-avdelingene rundt i fylket På en annen side, du får leke deg med virtualisering på kraftig jern. Har fått litt skrekken for lekinga her etter at samba-ldapen min fucka til autentiseringa på dc ;\/ Så det er sårbart, og nedetid betyr 200.000kr/t tap.. Skulle gjerne sitti med linuxdesktop her også, men etter at jeg lærte sjefen arp-poisoning så har han blitt litt redd for å ha linux på nettet ;P
Datasmurf Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Jeg er i live og humrer av NgZs kommentar om transer og slikt ^^Var det ikke en fin kommentar? x) Jo jøss. Jeg er sterkt inspirert av Mana, bortsett fra at han har pene kjoler, samt er pen generelt
L4r5 Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 JIPPI! Pakke fra Netshop! Pakke fra Netshop! Pakke fra Netshop! Pakke fra Netshop! Pakke fra Netshop! Pakke fra Netshop! *kose på pakka si* 500GB og sjokolade!
Kibs Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Hva driver folk med i dag? Minus Lars som sikkert koser på tingene sine og spiser sjokolade.
Datasmurf Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Sitter på skolen med vondt i høyrehånda etter å ha slått til en busk full av torner ved et uhell. Eller, slått og slått fru blom. Jeg skulle kaste småstein og tok hånda hardt og raskt bakover for sats, uvitende om at busken hadde torner og nå gjør det vondt når jeg skriver. Samt at vi hører på j-pop og "diskuterer student-TV, Keep of Kalessin-konsert og hjemmesider"
Datasmurf Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Vi har veldig mye å gjøre ser du Sitter ute og slikker sol, noen røyker, andre fordriver tid med småpreik og kaste småstein i snøen
dadiadi Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 skal så jævli til vassfjellet på lørdagen !!! ingenting skal hindre meg!
aleksanderro Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Da var billetter til Vantage Point bestilt! Håper filmen er bra.
Underpants Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Så nettopp «Memento». Den var flott og eg likte slutten veldig godt.
Anbefalte innlegg