Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel mye enklere å bare si det rett ut, enn å drive å oppføre seg slik som det der. Patetisk oppførsel. Og har ikke følelser for fyren, da hadde jeg ikke hatt noe å klage på for det første heller. Kalles frustrasjon. Og får ikke lov til å pushe meg like hardt på trening, der jeg vanligvis bruker å få ut slikt.

Enkelte har vel bare store vanskeligheter med å dra /ignore.

 

Ehm.. det hørtes jo ikke veldig overbevisende ut. Det minner mer om "why cant you love me!" Enn "lets just fuck i dont care".

 

Ser for deg følgende med denne fyren: holde hånd, kose, ligge i skje, si fine ting, lange klemmer, suss og massasje? Er det ikke dette du eeeegentlig vil kake? :p

 

Edit: hvis dere er jævlig pissed en dag. Bare prøv å skrik så høyt du klarer i bilen, gjerne med musikken på full guffe.. du trenger ikke ha sangstemme bare skrik "Aaaaaa" sånn at du blir litt tørr i halsen.. det funker hver gang :)

Endret av Fasit
Lenke til kommentar

Ehm.. det hørtes jo ikke veldig overbevisende ut. Det minner mer om "why cant you love me!" Enn "lets just fuck i dont care".

 

Ser for deg følgende med denne fyren: holde hånd, kose, ligge i skje, si fine ting, lange klemmer, suss og massasje? Er det ikke dette du eeeegentlig vil kake? :p

Tro hva du vil, forandrer ikke akkurat mitt syn på saken. Men du vet vel bedre, du som er hobby-psykolog over nett?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med den dagen jeg vil melde meg ut av gjengen? Hva gjør jeg da?

For å melde deg ut, holder det egentlig bare å forsvinne, slik som mange før deg har gjort. Fremdeles hviskes mange navn på forumet her, hvor deres skjebne er uviss.

Der påtok du deg ansvaret, Slimda. Bra jobbet! :D

Jeg er verdens dårligste festarrangør. Jeg drikker tross alt ikke alkohol, og foretrekker en lengre middag og en god prat, over festing som andre gjør. :p
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...