Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg la meg sånn 4-430 og våknet 10. liker ikke å kaste bort dagen og natten, alt mulig spennende kan jo skje!! for eksempel i dag så skal jeg drikke til jeg sovner/spyr/besvimer/blir kastet ut, det er jo tross alt helg

Skrevet

Er forumet litt bugga om dagen? Får ikkje plussa innlegg, eller brukt hurtigpost-funksjonen. Den blir berre ståande å laste...

Får heller ikkje laste opp filer. Bruker Firefox. Fleire som har same problemet?

• Liker 1
Skrevet

Er forumet litt bugga om dagen? Får ikkje plussa innlegg, eller brukt hurtigpost-funksjonen. Den blir berre ståande å laste...

Får heller ikkje laste opp filer. Bruker Firefox. Fleire som har same problemet?

Jeg også. I tillegg til at siden lagger når jeg scroller nedover.
Gjest medlem-1432
Skrevet

Blood sugar sex magik !!!

Skrevet

'One hot minute' er den skiva jeg stort sett gidder å høre på av RHCP. Jeg er av de få i verden som syns RHCP var bedre med Dave Navarro enn med John Frusciante.

Skrevet

Ja, rimelig ofte. Digger dem, hele veien fra funken de starta med til det herlige chille de spiller i dag.

Cool. Jeg har endra musikksmak fra hiphop og techno, til muskk som red hot chill peppers lager, på bare et par uker. Veldig rart det der :hmm:
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...