Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Miniskjørt. Har et du kan låne hvis du vil.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Sorry, har ikke to like. Men det burde vel gå bra likevel?

Skrevet

Eller jeans med høyvannskant, tennissokker med røde og blå striper, vinrød skjorte med bearnaiseflekker her og her *peke*, skinnvest, duskemokkasiner og snusleppe om du skal på date med en trønder. I alle fall om man skal tro Sersjant Wiseth.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Garantert. Så har vi noe å snakke om og.

Er hun hot?
Gjest medlem-1432
Skrevet

Fikk beskjed på verkstedet for noen dager siden at jeg bør begynne å se meg om etter ny bil snart og

Skrevet

Noen som har peiling på om det er mulig å få tak ananas- eller pærebrusen til Oskar Sylte noen steder i Oslo? Er villig til å reise byen rundt finne noen flasker.

Skrevet

Noen som har peiling på om det er mulig å få tak ananas- eller pærebrusen til Oskar Sylte noen steder i Oslo? Er villig til å reise byen rundt finne noen flasker.

Meny pleier vel ha? Ultra?

Skrevet

Vet det finnes noen Deli Deluca som har det liggende. Hørte også rykte om noen Ica Maxi-butikker nordover i byen.

Skrevet

Nå vet jeg ikke om det gjelder for Oslo, men både i Trøndelag og i Rogaland har jeg sett brusen på Coops butikker. Det være seg Obs eller Mega. I tillegg til 7-11 og Deli de Luca.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...