Douglas Quaid Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Blodpølse smakar litt som klubb/potetball/raspeball/komle. Veit ikkje kva ord folk brukar på det. har ingen anelse om hva det er Ta deg ein tur til det vakre Vestlandet og smak på alle delikatessane våre. Inkl. svele
CombatPsycho Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 (endret) Jeg bor i finnmark og har ikke kjørt scooter siden vinteren startet.. det er nesten en skam! Har hatt kortet i et år nå, og det var først i denne helgen jeg kjørte sånn skikkelig. Vinter hele året, vær så snill? Endret 9. mars 2008 av Kim Salabim
Ferchie Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Nei, ikke vinter hele året! Jeg er temmelig lei allerede, men så er jeg jo mere sommermenneske av meg da.
Eplefe Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 ...Jeg finner ikke pluggene mine. Jeg hadde dem her tidligere, nå er de bare borte. Hvis mamma ikke gir faen i å flytte på ting på rommet mitt snart begynner jeg å låse det år jeg går hjemmefra. Jeg mener. Faen heller. -_-
Eplefe Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Er ikke sur. Får bare panikk når jeg ikke finner ting på rommet mitt som jeg trodde jeg visste hvor var.
henbruas Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Jeg er tilbake i Linux. *puste lettet ut* Og nå må jeg gjøre lekser resten av dagen.
Ferchie Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Nei folkens.. Da sier jeg takk og farvel til dere! Tror jeg tar en pause fra forumet en stund fremover., Kanskje en uke, kanskje et år, hvem vet.
Douglas Quaid Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Blodpølse er godt med sukker til da. Sukker eller sirup
JR Ewing Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Nei folkens.. Da sier jeg takk og farvel til dere! Tror jeg tar en pause fra forumet en stund fremover., Kanskje en uke, kanskje et år, hvem vet. Orly?
Ferchie Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Nei folkens.. Da sier jeg takk og farvel til dere! Tror jeg tar en pause fra forumet en stund fremover., Kanskje en uke, kanskje et år, hvem vet. Orly? Ya'rly.
Shikaru Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Nei folkens.. Da sier jeg takk og farvel til dere! Tror jeg tar en pause fra forumet en stund fremover., Kanskje en uke, kanskje et år, hvem vet. Orly? Ya'rly. men du venter litt for å få masse kommentarer og oppmerksomhet?
Ferchie Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 På en måte ja Shikaru, så om noen jeg kjenner godt fra forumet vil si ha det, så kan jeg svare!
Anbefalte innlegg