Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blodpølse smakar litt som klubb/potetball/raspeball/komle. Veit ikkje kva ord folk brukar på det.

har ingen anelse om hva det er :ph34r:

Ta deg ein tur til det vakre Vestlandet og smak på alle delikatessane våre. Inkl. svele ;)

Skrevet (endret)
Jeg bor i finnmark og har ikke kjørt scooter siden vinteren startet.. det er nesten en skam! :)

Har hatt kortet i et år nå, og det var først i denne helgen jeg kjørte sånn skikkelig. Vinter hele året, vær så snill? :whistle:

Endret av Kim Salabim
Skrevet

...Jeg finner ikke pluggene mine. Jeg hadde dem her tidligere, nå er de bare borte. Hvis mamma ikke gir faen i å flytte på ting på rommet mitt snart begynner jeg å låse det år jeg går hjemmefra. Jeg mener. Faen heller. -_-

Gjest medlem-77217
Skrevet

Små emo trøndere :love:

post-77217-1205075462_thumb.jpg

Skrevet

Nei folkens.. Da sier jeg takk og farvel til dere! :) Tror jeg tar en pause fra forumet en stund fremover., Kanskje en uke, kanskje et år, hvem vet.

Skrevet
Nei folkens.. Da sier jeg takk og farvel til dere! :) Tror jeg tar en pause fra forumet en stund fremover., Kanskje en uke, kanskje et år, hvem vet.

Orly?

Skrevet

Orly?

Ya'rly. :)

Skrevet

Orly?

Ya'rly. :)

men du venter litt for å få masse kommentarer og oppmerksomhet? :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...