Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og der var lunchen over.

Sørlandschips med smak av crème fraiche, charlottløk og et hint var urter, samt Meierienes Juice Original Appelsin (uten fruktkjøtt).

Namnam sier Joker.

Skrevet
I morgen får jeg vite hva jeg kommer opp i prøvemuntlig eksamen. =/ Gruer meg ...

Du kan jo like godt glede deg, fordi du kanskje kjem opp i noko du vil kome opp i.

Håper på å komme opp i alt annet enn matte og KRL. =/

Skrevet
I morgen får jeg vite hva jeg kommer opp i prøvemuntlig eksamen. =/ Gruer meg ...

Du kan jo like godt glede deg, fordi du kanskje kjem opp i noko du vil kome opp i.

Håper på å komme opp i alt annet enn matte og KRL. =/

Da er det jo større sjanse for å komme opp i noe du vil opp i då. Betre å glede seg då! :D

Kvifor ikkje KRL forresten? Hadde KRL-prøve i dag, og det gjekk strålende! :D

Skrevet
Da er det jo større sjanse for å komme opp i noe du vil opp i då. Betre å glede seg då! :D

Fordi KRL er noe jeg ikke liker, vel. :p

Skrevet

Hadde jeg fått én sjanse til å dra tilbake i tid, hadde det vært å dra tilbake i tid til da Björn Afzelius fortsatt var i live og dratt på konsert med ham en gang på 80-tallet.

Skrevet

Det er jo ein av dei lette faga, som samfunnsfag, norsk etc.

Kva er det du ikkje likar med det?

Skrevet

Det er jo ein av dei lette faga, som samfunnsfag, norsk etc.

Kva er det du ikkje likar med det?

Personlig - fordi det omhandler religion, og religion er noe piss, da særlig Islam og Kristendom. Dette er da min mening. :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...