Heddy Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Jeg tror deg fordi jeg vet at jeg er den mest interessante personen i verden
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Jeg tror deg fordi jeg vet at jeg er den mest interessante personen i verden Men... men..
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Jeg tror deg fordi jeg vet at jeg er den mest interessante personen i verden Woo! Alt jeg trenger er at du tror meg!
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Jeg tror deg fordi jeg vet at jeg er den mest interessante personen i verden Woo! Alt jeg trenger er at du tror meg! ...Trenger noe bundy også?
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Vel, jeg trenger deg for å preike med når alle andre sover. Det sier jo seg selv. Ellers hadde jeg blitt gal(ere).
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Vel, jeg trenger deg for å preike med når alle andre sover. Det sier jo seg selv. Ellers hadde jeg blitt gal(ere). Så du foretrekker å bli bundyfied, istedet for gal? Proceed...
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Det vakke det jeg sa, det vakke sånn det var.
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Det vakke det jeg sa, det vakke sånn det var. Aldri tenkt over grunnen til at du er gal er *drumroll* BUNDY
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Ha-ha, starta lenge før, kjære deg. Hva tror du om å stappe nevene våre i varmtvann for så å ha pissekonkurranse mens vi fister jenter med rambokniv?
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Ha-ha, starta lenge før, kjære deg. Hva tror du om å stappe nevene våre i varmtvann for så å ha pissekonkurranse mens vi fister jenter med rambokniv? Høres ut som fredagen min. Hva med å tvinge dem til å melke, også bruker vi brystmelk som glidemiddel, mens vi spiser bildekk?
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Derfor vi drikker bensin, for å fjerne ettersmaken.
Heddy Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Ut å gå meg en tur, så får dere nyte alene-voksentida sammen!!
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Derfor vi drikker bensin, for å fjerne ettersmaken. Det lukter bensin av den vakre kjolen din. Kos deg utendørs, Hedvig. Skal ut snart jeg også, hovedsaklig for å kurere hodepinen min som kommer av eimen av maling som brer seg rundt om i huset, men også for å vandre rundt for meg selv og høre på musikk.
Reeve Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Pappa prøvde mine i 5 minutter og så kjøpte han seg sine egne da vi var i NYC. Jungeltelegrafen fungerer greit for Bose Prøvde en kompis sine QC3 som han hadde kjøpt på ferie i USA, og mitt par var bestillt dagen etter.
Heddy Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Derfor vi drikker bensin, for å fjerne ettersmaken. Det lukter bensin av den vakre kjolen din. Kaizers Det vart visst ikke noen lang tur. Jeg befant meg brått inne på en bensinstasjon der det var en pose ostepop som bønnfalt meg om ta den med hjem. Og hvordan kan jeg si nei til slikt? 1
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Det hadde bare vært umenneskelig å sagt nei til det. Du gjrode det eneste rette!
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 (endret) Ja, absolutt. Speaking of ostepop. Har du prøvd å la dem bade i smeltet sjokolade? Det er faktisk ikke ille i det hele tatt. Endret 6. november 2011 av Datasmurf
Heddy Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Jeg er av oppfatningen at søtt og salt ikke skal blandes! Sånn som smash, usj og usj. Ostepop skal for øvrig spises med gaffel.
Anbefalte innlegg