Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg drepte MSN'en min. Flinke meg.

Hvordan kan du "drepe" et program, kjære deg?

Med mindre en bruker "killall" i en Linux-terminal? ^^

Endret av Pusur1993
Skrevet (endret)

Er da ikke så mye depping i Nightwish-låter..mye melankolsk på de tidlige skivene kanskje..som Angels Fall First (sinnssykt fin låt). Ellers er det mye hoppe i stolsetet-låter.

Endret av Bytex
Skrevet
Hvordan kan du "drepe" et program, kjære deg?

Drepte alle samtalene mine i alle fall. Det går ut på ett. Dessuten er jeg overnaturlig, så jeg kan alt. Tror jeg er i slekt med Jarmo.

Skrevet
Noen som har middagsforslag til meg ??? :)

Helt blank og matlei..

Quoter meg selv for å fortelle at det ble indrefilet av svin, potet og berne ;)

Egentlig ikke så glad i svin, men jeg er så flink og får den til å smake ku. :!:

Skrevet (endret)
Ctrl+Alt+Del er så genialt. Altså tegneserien, ikke tastekombinasjonen. *fordømme Windows*

True that.

Er da ikke så mye depping i Nightwish-låter..mye melankolsk på de tidlige skivene kanskje..som Angels Fall First (sinnssykt fin låt). Ellers er det mye hoppe i stolsetet-låter.

Er det gamle jeg pleide å høre på. Angels Fall First var favorittalbumet mitt i en lengre periode av mitt liv.

Er vel fortsatt noe av det beste jeg kan høre på når jeg er melankolsk av meg. Og jeg vil si det er Nightwish sitt beste album.

edit: Er det noen i live? :p

Endret av Datasmurf
Skrevet (endret)

Her går det i vodka og metal.

Vurderer å spise, men det ødelegger humøret mitt, så jeg lar være innen videre.

edit: mushi, herlig :p

Endret av Datasmurf
Skrevet
Ctrl+Alt+Del er så genialt. Altså tegneserien, ikke tastekombinasjonen. *fordømme Windows*
Du vet at skaperen av tegneserien du elsker sverger til Windows XP og er unormalt glad i det operativsystemet? x)
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...