Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Spesielt når det forpulte reinsdyret åpner kjeften.
Brenn!

Faen ikke diss Chopper! :mad:

Han er bare nydelig jo!

Det er nærmest umulig å uttrykke mitt fullstendige hat til Chopper. Det reinsdyret skulle vært brent levende på et bål for lengst. Har du forresten lagt merke til hvordan brystene til hu kaptein dame eller hva hu er har vokst noe helt latterlig fra starten av One Piece til nå?

Og det er negativt? :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og da natter smurfen, med masse herlig musikk på øret.

Grateful Dead, Tom Waits, Yardbirds, Uriah Heep, Heart, Janis Joplin, Frank Zappa etc.

Kos! :D

Natt natt, kafeen, ikke sitt oppe for lenge ^^

NN! Herlig musikk ja!

Skrevet (endret)
Og det er negativt? :p

Gir nå egentlig blanke selv, kan ikke si jeg på noen som helst måte tennes av anime/hentai. Bare poengterte det, ettersom det er litt morsomt.

Endret av Cosmo med K
Skrevet
Hva er revolvermagasinet Lars?
Et komi-radioprogramm med charlo halvorsen (typa til Kristin Halvorsen i SV) og Otto jespersen som gikk på begynnelsen og midten av 90-tallet
Skrevet (endret)

Takk for tipset, sitter og skriver en mail nå! *host*

Er det noe à la Tazte Priv, eller for et bredere publikum?

Endret av Garanti
Skrevet
Ja! Eg trur eg har funne ein feil i emnetittelen! Og den er skrevet av TW4A! Lykkerus! :D

Velkommen etter. :)

Dette innså jeg og flere med meg når emnetittelen kom. x)

Skrevet (endret)

"Den nye forumkafeen" er riktig.

1) Ikke é, men e.

2) Liten f i "forumkafeen".

Edit: Det ser estetisk bedre ut med stor F da, så det irriterer jeg meg ikke over. x)

Endret av Nie
Skrevet
Det er nærmest umulig å uttrykke mitt fullstendige hat til Chopper. Det reinsdyret skulle vært brent levende på et bål for lengst. Har du forresten lagt merke til hvordan brystene til hu kaptein dame eller hva hu er har vokst noe helt latterlig fra starten av One Piece til nå?
Fjotthau. Chopper er jo så søt jo =((

Vel...ikke min feil at du ikke klarer å konsentrere deg om noe annet en brystene til Nami :shrug:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...