Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flyselskap-bager? Seriøst? Haha, jaja, de var jo faktisk fine da.

Merker på hele kroppen at skole imorgen etter langhelg blir tungt :(

Skrevet

Da var vi inne i siste fridagen før det bærer over til skole igjen. Akkurat nå hører jeg på Eminem - Not Afraid. Liker fyren mer enn jeg trodde. Ganske bra at han har den nest mest viste videoen på YouTube. Dessverre topper JB, aldri likt, liker eller vil like han.

Skrevet

Akkurat nå kjenner jeg at det er deilig å være ferdig med skole, har seinvakt i morra. Må være på jobb halv tre. <3

...men jeg savner skole ganske mye, egentlig. Neste år blir bra.

Skrevet (endret)

Det eneste jeg kommer til å savne med skolen, er det sosiale. Alle vennene, og egentlig alle menneskene man får se og prate med hver dag. Det er helt fantastisk, og tror det vil kjennes på kroppen her og der ved enkelte tilfeller. Også disse koselige arrangementene i blandt. Reise til Tusenfryd, hyttetur, fotballcup osv.

Ellers er det en pest og en plage med lekser, tentamen, eksamen, karakterer osv. :p

Endret av -Linda.
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Uuugh. Min største frykt nå som blindtarmen allerede er tatt. Flåttbitt er på tredjeplass.

Hvorfor er du redd for det?

Har blitt bitt av flått ihvertfall 7-8 ganger i livet

Endret av multisync
Skrevet

Uuugh. Min største frykt nå som blindtarmen allerede er tatt. Flåttbitt er på tredjeplass.

Hvorfor er du redd for det?

Har blitt bitt av flått ihvertfall 7-8 ganger i livet

Fordi de sitter i huden og igler og snylter og er grusomme. De ser ut som edderkopper.

Skrevet

Fy faen så veikt det er å bli syk av flåttbitt. Hadde jeg ikke turt å si til folk. Hadde sagt det var en sjelden infeksjon fra jungelen i Gabon eller Laos.

Flåttbitt liksom.

Skrevet

Ja, de er ekstremt ekle. Men ville heller satt igler langt over flått allikevel :p

Og ja, du kan bli syk, men sjansen er ikke veldig stor med mindre du oppdager den sent.

Skrevet

HVEM plussa innlegget mitt? Takk skal du ha ihvertfall :)

Heisann.

Kjem ikkje til å sakne det faglige at all. Men det at fleire som eg er med dagleg skal flytte/pendle helvetes langt vekk er trist. :/

Skrevet

Heisann.

Kjem ikkje til å sakne det faglige at all. Men det at fleire som eg er med dagleg skal flytte/pendle helvetes langt vekk er trist. :/

Ja, det er veldig trist. Man får nye venner da! Blir jo snart vgs på meg, skal bli spennende :p Men først må jeg jo komme inn!

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...