Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble dratt opp 07.30 for å være med til Sverige. Eneste jeg fikk kjøpt var en 4-pack med Red Bull. Jo, det er litt futt i den i forhold til den norske, men jeg føler meg fortsatt lurt.

Skrevet

Er det ikke det du gjør til vanlig?

Jo, men til vanlig vil jeg ha den døgnrytmen jeg har nå.

Samt at til vanlig har jeg folk jeg kan treffe.

Nå er det bare Danielzu, og han vil bare spille fotball med meg.

Skrevet

sykeste natta. sover en time og så står politiet, brannvesenet og ambulansen på døra. Var visst en brann elns i nabohuset og de driver å bærer folk ut. Ambulansen kjørte akkurat.

Faen ass jeg må legge meg.

Lukter ikke røyk, ser hverken røyk eller flammer. Må undersøkes hva som er skjedd, brannvesenet har jo pumpet vann inn i en bygning i ca.10min.

Da har jeg våknet etter nattens eskapader. Det var visst ikke så ille heldigvis.

Skrevet

Uff, det er noe herk å stå opp så sent. Rekker aldri å gjøre det jeg skal. Jeg skal skifte dekk på bilen, gjøre lekser, gjøre selvangivelsen, ta mål og bestille klær, gå tur med hunden, trene, rydde, spise, lese, chille, se på film, spise påskeegg og sove. På toppen tror jeg at jeg klarte å avtale filmkveld med en jente i går. Så mye stress /cut /cut

Skrevet

Jeg. Hater. Varmen.

Hadde enda en syk drøm idag og orket ikke stå opp før jeg fikk helt syke magekramper og dro meg ned for å spise ibux. Nå er jeg tilbake i senga :) Blir heller katteutstilling imorgen hvis jeg ikke dør inatt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...