Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dusjen venter på meg. Og jeg håper virkelig at værmeldingen er riktig når det står 16 grader og overskyet i dag.

Skrevet
Jeg sluttet å spise tyggis for mange år siden, og å tygge tyggis for 100-150 kr uka er dyrere enn snusinga.

En boks snus varer i rundt regnet 3 uker.På samme måte som en 20-pack med Lucky / Camel varer i omtrent det samme.Mye, mye billigere.

Posesnus da eller? Uansett så er det jo ikke akkurat mye nikotin det går med. En boks snus/20-pack røyk i 3 uker sånn ca.

Skrevet

ferske rundstykker med egg og kaviar til lunsj: nom nom nom

Lunch? Jobber du på en hellig hviledag? :p

Hmh. Sitter her og prøver Battlefield: Heroes. Er greit dersom man trenger et komisk avbrekk fra de mer seriøse BF titlene.

Skrevet

Hmh. Sitter her og prøver Battlefield: Heroes. Er greit dersom man trenger et komisk avbrekk fra de mer seriøse BF titlene.

Jobber ikke jeg er bare ett A menneske. Oppe tidlig og full av energi. I motsetning til dere andre slasker ...

Skrevet (endret)

7tkn.j ji

Wut? Fyllepost?

Mnei, fortsatt litt bakfull. Fernet er grusomt skummelt, er så utrolig kleint å våkne opp med en person jeg ikke husker navnet på. Eh.. Hei?

Endret av Vowels
Gjest medlem-1432
Skrevet

Går da vel ann å være full halv ellve på en søndag hvis man er i slag :p

Skrevet

Fatass tror nå at han eier verden nå, han har jo faktisk lekt med en ekte hund! Det kan nevnes at hunden går på smertestillende og har en lampeskjerm på, så hun er delvis.. fjern.

Skrevet

Jobber ikke jeg er bare ett A menneske. Oppe tidlig og full av energi. I motsetning til dere andre slasker ...

Pffft. Kun i helgene jeg sover lenge!

Skal stå opp kl 0600 i morgen for å gå morgentur før frokost :thumbup:

Skrevet

Pffft. Kun i helgene jeg sover lenge!

Skal stå opp kl 0600 i morgen for å gå morgentur før frokost :thumbup:

I helgene jeg sover "lenge" og :p

Skrevet
Jeg sluttet å spise tyggis for mange år siden, og å tygge tyggis for 100-150 kr uka er dyrere enn snusinga.

En boks snus varer i rundt regnet 3 uker.På samme måte som en 20-pack med Lucky / Camel varer i omtrent det samme.Mye, mye billigere.

Posesnus da eller? Uansett så er det jo ikke akkurat mye nikotin det går med. En boks snus/20-pack røyk i 3 uker sånn ca.

Jepp. Aldri lært meg å bake preller eller rulle røyk, så da går det i poser og sigg.

Hadde det ikke vært for prisen, sku jeg begynt å røyke pipe, men piper dyrt, og pipetobakk er dyrt. :p

Skrevet

Jeg skal love deg at enda en sødag uten å være bakfull, og uten noenting som skjer er utrolig kjedelig :hrm:

Tar litt fylleangst over dette any day, for det betyr at du ihvertfall har gjort noe.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...