Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Underpants, da har vi noe til felles. Eneste grunnen til at jeg greide å opprettholde min sterke firer i spansk var at de slo sammen muntlig og skriftlig, og jeg er noenlunde bra i muntlig. Jeg glemmer alt jeg lærer i skriftlig! Læreren sier at jeg var den beste i begynnelsen, og bare sliter med motivasjonen. -.-

Skrevet
Nei, er jo nesten umulig. Beundrer deg nesten litt. :wee:

Hehe, men det hjelp jo som satan på karakterane. Treng det slik som eg sug i spansk.

Jeg tenkte meg faktisk at det kunne vært noe i den duren. :)

Skrevet (endret)
Da er han konform.
Nuvel. Egentlig tror jeg han vil være suicidal, men han får det ikke heeelt til..

Å ikke få til det engang ... Hva er det de sier i utlandet? It does not bode well for his future.

*obligatorisk down the road, not across the street-referanse*

Endret av Zealuu
Skrevet
Underpants, da har vi noe til felles. Eneste grunnen til at jeg greide å opprettholde min sterke firer i spansk var at de slo sammen muntlig og skriftlig, og jeg er noenlunde bra i muntlig. Jeg glemmer alt jeg lærer i skriftlig! Læreren sier at jeg var den beste i begynnelsen, og bare sliter med motivasjonen. -.-

Ja, viss me berre hadde hatt muntleg. Er ikkje så vanskeleg. Blir som å øve inn ein sang liksom.

Kva er sang på nynorsk?

Skrevet
Var det offensivt ment?

Har faktisk ikke lagt merke til at Underpants skriver nynorsk, hahaha.

Ikke skyt ut piggene da. Helt enig i det du sier om Skarstad. Du bare virker så sikker i din sak. Mye igjen å oppdage vet du.

Skrevet
Hmm, vanskelig å svare på, men er i øynene og bakhodet tror jeg.

Hmm... Det kan hjelpe å massere tinningen, men bare ikke masser for hardt.

Takker for tipset! :)

Heller innpå et par glass vann, lukker opp vinduet og masserer tinningen litt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...