Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Skrevet
slemming.. syntest du ikke den var bra?

Jo, men jeg tåler egentlig det meste. En sart sjel ville hatt store psykiske problemer etter noe sånn....

Hvem som helst ville fått psykiske problemer av det der klokka 7 om morgenen. Når man var uforbredt. Jeg sliter fremdeles med traumene, skal jeg si deg. x)

Tsk. Jeg fikk ikke psykiske problemer av den klokken 7 om morningen. Syns den var skikkelig flott. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
skal jeg komme over så kan vi live out the fantasy?

Nei :p

hm.. så kjedelig.. stikker jeg da.. hade alle sammen!

Endret av Inverno
Skrevet
Tsk. Jeg fikk ikke psykiske problemer av den klokken 7 om morningen. Syns den var skikkelig flott. :p
Du er vel ikke akkurat det vi kaller normal heller da. :p
Gjest Slettet+5132
Skrevet
Du er vel ikke akkurat det vi kaller normal heller da. :p

Ikke? xD

Skrevet
Skal vi synge singstar da? :D
Da tror jeg at jeg trenger en god del promille først, men om jeg har det så er jeg en jævel på singstar.

Ikke? xD
Nei heldigvis
Skrevet
Da tror jeg at jeg trenger en god del promille først, men om jeg har det så er jeg en jævel på singstar.

Men hvis jeg har en god del i promille synger ikke jeg... Da klår jeg og stripper... Danser også, helst mot en vegg....

Skrevet
Men hvis jeg har en god del i promille synger ikke jeg... Da klår jeg og stripper... Danser også, helst mot en vegg....
Da kan jeg synge, du strippe og Espen gjøre det han gjør i fylla. :p
Skrevet
Da kan jeg synge, du strippe og Espen gjøre det han gjør i fylla. :p

Han klår også... Men det virker som vi må være LAAAANGT unna folk :p

Skrevet
Han klår også... Men det virker som vi må være LAAAANGT unna folk :p

Var det ikke dere som hadde hytte da?

Gud så mange som stakk!

Det skjedde så fort jeg kom inn i kaféen. Jeg lurer på om jeg bør ta det personlig.

Skrevet
Nora viser overraskende sider av seg selv!

Gud så mange som stakk!

Hva er det som er så overraskende?

Det lurer jeg også på, Nora er da slik alle andre jenter er hun, er hun ikke? :dontgetit:

Skrevet
Det lurer jeg også på, Nora er da slik alle andre jenter er hun, er hun ikke? :dontgetit:

Jeg har pupper og hull... Men er ganske pervers :p Kan sikkert dempe meg hvis dere ikke liker det da.. :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...