Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
En glowcock er når du sprøyter selvlysende væske inn i penis. Gir en skikkelig kul effekt om man liker rave og slikt.

Nie: Hva synes du om min erotiske novelle?

Kult, hvor får jeg tak i det? Og hvilken erotisk novelle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Argh, jeg har forspist meg på gratinerte nachos :(.

Du har forspist deg på hva? oO

gratinerte nachos vel... døh..

Ta å stek en hel haug tacokjøttdeig, bland i sopp. Fyll så en tallerken med nachochips, hell kjøttdeig og sopp over, strø over mais og ost. Gratiner i ovn på 200 grader i 10 minutter.

Hell over rømme og salsa.

Spis.

Så blir man jævla mett til slutt :).

Skrevet
gratinerte nachos vel... døh..

Er det... Spiselig? oO

Høres ut som noe jeg kunne funnet på å lage når jeg var 6-7 år gammel.

Det og muffins med sukker, sirup, nonstop, melis og kakepynt. oO

Nie: Hva synes du om min erotiske novelle?

Vel. Den får kroppsvæsker til å flyte, da.

Bare ikke helt den kroppsvæsken den kanskje var ment for å få til å flyte.

Eller.no. x)

Skrevet

Det er bare å knekke en glowstick, så suger du ut den væsken som er inni der med en spøyte. Om espen hyler av smerte og begynner å blø fra hele kroppen etterpå skal du ikke bry deg om, det er helt normalt.

Den erotiske novellen er for grov for dine sarte ører/øyne tror jeg..

Skrevet

Pluss at det er små glassbiter inni.. En kompis drakk det en gang, han spydde blod. Men hysj hysj! Jeg vil se før/etter bilder! ^^

Idag fant jeg frem en film fra da jeg var 17/18 år! Gammel jackass film jeg og noen kompiser lagde! Så genialt!

Skrevet
Det er bare å knekke en glowstick, så suger du ut den væsken som er inni der med en spøyte. Om espen hyler av smerte og begynner å blø fra hele kroppen etterpå skal du ikke bry deg om, det er helt normalt.

Den erotiske novellen er for grov for dine sarte ører/øyne tror jeg..

Pft, hva får deg til å tro at noe er for grovt for meg XD Du kjenner ikke meg, for å si det sånn... Og jeg skal prøve det med glowsticken engang :D

Skrevet

Om den erotiske novellen blir offentligjort tror jeg nok det blir utdelt ban. x)

Men jeg kan godt dele den, Zealuu. Bare. Snakk til meg på MSN eller noe. x)

Skrevet (endret)

Nei, tror jeg dropper å gi ut den novellen altså.. Så dere Norges herligste idag? Han duden med prompelyder osv kunne likt den! :)

Inverno: Det blir instant Ban av det.

Endret av Rasch
Skrevet
Nei, tror jeg dropper å gi ut den novellen altså.. Så dere Norges herligste idag? Han duden med prompelyder osv kunne likt den! :)

Inverno: Det blir instant Ban av det.

pm da :thumbup:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...