Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker den tida jeg røkte.. Siste året måtte jeg ut. Det var ikke noe som er så forfriskende som å stå ute i 15 minus og skjelve mens man fryser på seg neglsprett med sneipen i kjeften. :fun:

Da kan man ikke snakke om at man mangler motivasjon for å gjøre ting. For går du ut i 15 minus eller kaldere, for å røyke. Så du nesten fryser deg kav i hjel. DA er du motivert!

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432
Skrevet

Jeg skal ikke si deg i mot.. Mennesker er noe for seg selv.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Husker den tida jeg røkte.. Siste året måtte jeg ut. Det var ikke noe som er så forfriskende som å stå ute i 15 minus og skjelve mens man fryser på seg neglsprett med sneipen i kjeften. :fun:

Da kan man ikke snakke om at man mangler motivasjon for å gjøre ting. For går du ut i 15 minus eller kaldere, for å røyke. Så du nesten fryser deg kav i hjel. DA er du motivert!

Haha.:p Jeg har sluttet da, så nå kan jeg sitte inne hele tida vis jeg vil, uten å røre en muskel. Oh yes, sweet life.

Skrevet

Jeg har også slutta så jeg er også spesiell :new_woot:

Men jo faen, jeg hadde ikke noe i mot å gå ut i 25 minus (Hedmarken ftw) bare for å trekke litt "frisk" luft.

Igjen, priorteringer.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Da begynner det å bli kalt alstå. Nei huff, aldri mer.

Skrevet

Joda er vant med det også der jeg vokste opp, men når det kryper ned til minus 35 og rundt der da holder jeg meg heller inne og får abstinenser.

Verste jeg har vært ute for her enda er rundt minus 40 da jeg måtte gå til jobb klokka 7 om morran.

Gjest medlem-1432
Skrevet (endret)

Innlands -25 er da ikke så ille. Værre med -15 kystkaldt.

Hører dem sier det, men jeg har ærlig talt aldri lakt merke til slikt. Kaldt er kaldt.. Og det holder for meg.:p

Endret av medlem-1432
Skrevet

Nei er man frysepinne så er man frysepinne. Har heldigvis sjelden det problemet. Står gjerne ute i tskjorte og røyker nå jeg.

Faen, nå må jeg nesten ut å trekke på en kreftpinne :\

Skrevet

Innlands -25 er da ikke så ille. Værre med -15 kystkaldt.

Hører dem sier det, men jeg har ærlig talt aldri lakt merke til slikt. Kaldt er kaldt.. Og det holder for meg.:p

Pluss at man kan legge til at lufta er mer "tørr" innenlands enn langs kysten, slik at det ikke blir like effektive kuldegrader.

post-124827-0-75809400-1296438740_thumb.gif

Gjest medlem-1432
Skrevet

Du ikke. ;)

Nei men fy så godt det er :love:

Har noen vage minner om det ja..

Men fy så godt det er å være røykfri. :love: Du aner ikke.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Har du prøvd å slutte før?

For meg var det ikke snakk om at jeg skulle "prøve". Jeg skulle og slik ble det.

Skrevet

Har du prøvd å slutte før?

For meg var det ikke snakk om at jeg skulle "prøve". Jeg skulle og slik ble det.

Har gjort mine forsøk ja men..duh no..motivasjonen har vel aldri vært der sånn 100%.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...