Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

That's mah job! Noen som har noen bra sanger?

Spørs hvordan musikk du liker ?

Flobots - Rise... Samme gruppe som synger i Axlepeg videoen ;)

Jeg liker nesten alt. :p

Hva inngår i det du ikke liker? Alt det jeg liker og kan anbefale? xD

Skrevet (endret)

Hva inngår i det du ikke liker? Alt det jeg liker og kan anbefale? xD

Som regel betyr "alt" litt lettfordøyelig metal, hard rock, The Voice-style R&B og hip-hop, samt noen alt.-rock-band, så ta det med en klype salt.

Endret av Lord Britishface
Skrevet

Pøh, det sier du bare.

Du legger igjen en del spor etter deg overalt. Jeg.. er bare for lat til å søke gjennom den enorme mengden med informasjon. Men etter noen år på forumet, så burde det ikke være så vanskelig å finne ut hvor du har bodd, hvor mange søsken du har. Hvem som er vennene dine osv. Bare det at du kjenner Dorian gir meg et godt hint. :) Men som sagt, jeg har ett liv. Så jeg gidder ikke.

(+ at det enkleste ofte bare er å spørre, om jeg virkelig har et enormt behov for å få tak i deg på facebooken din.)

Skrevet

"Alt" kan tolkes veldig individuelt. Har selv flere kamerater som sier de hører på 'alt' men allikevel løper med huet i ræva ut av rommet om jeg setter på no kraftig grindcore på lan etc.

Skrevet

I stedet for å si at jeg hører på alt, så sier jeg at jeg hører på mye. :wee:

Er open minded for mye musikk innenfor det meste av sjangere, samtidig som det finnes masse innenfor det meste av sjangere jeg virkelig ikke takler å høre på. :)

Skrevet

Jeg sier som regel at jeg hører på "det meste", fordi favorittartistene mine går fra progressiv rock til speed-metal, til klassisk rock, electronica, drums n bass og rap. En enkelt sjanger kan ikke beskrive det, dog blir "alt" å ta litt i.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...