Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mr. Bjørn: Yes, du får tenke på det. Mulig den ligger hos mamma nå, skal se etter den om du virkelig er interessert :p

Yeah, gi meg ett par dager bare. :p

Btw. Det er helt OK med gratisklipp hos Toni & Guy. Ryggmasasje samtidig som man vasker håret er ikke feil. :)

Skrevet

Poppet kraven på losjakken i dag. Dandy style. :cool:

Det oste swagger av meg selvsagt når jeg spradet gjennom Tigerstaden.

Nice, nice. God følelse, ikke sant? :D

Skrevet

Poppet kraven på losjakken i dag. Dandy style. :cool:

Det oste swagger av meg selvsagt når jeg spradet gjennom Tigerstaden.

Nice, nice. God følelse, ikke sant? :D

Noe uvant, men godkjent til de grader ja.

Skrevet

Neste skritt er å poppe kragen på piquene til sommeren. Tar du den helt ut popper du kragen på skjorter også. Eller hva? :cool:

Arlingtonsa skal på i morgen!

Skrevet

Neste skritt er å poppe kragen på piquene til sommeren. Tar du den helt ut popper du kragen på skjorter også. Eller hva? :cool:

Jeg eier vel en 7-8 pique t-skjorter og omtrent like mange skjorter. Alle skal poppes hardt, kragen skal ligge oppover kjeven! PS: Noe som er dritkult er å ha slips til pique t-skjorten.

Jeg synes Arlingtonsa ble litt kaldt på vinteren, men prøver igjen i morgen. Ullsokker maybe?

Skrevet

Gay.

Er du? Vi støtter deg, tror jeg.

Comeback av det slaget der er så jævli dårlig. Blir flau hver gang jeg hører noen si det, eller skrive det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes Arlingtonsa ble litt kaldt på vinteren, men prøver igjen i morgen. Ullsokker maybe?

Jeg kjører arlingtsonsa hele vinteren. En god såle i bunnen, og en god ullsokk, og føttene er gode og varme.

Skal forresten ha damenes tale på et skoleball i morgen hvor jeg tenker å sammenligne damene med ikea, og trekke fellestrek. Noen smarte ting jeg bør ha med som dere kommer på i farten? Noe som kjennetegner ikea, og er felles for ikea og damer?

Skrevet

Det er omtrent like vanskelig å forstå seg på IKEA manualer som damer?

Nei, IKEA manualer er lettere. :)

Nei vent. Jeg har faktisk forstått koden. Gi kvinnen ett kjøkken, så er hun fornøyd. :)

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...