Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

L4r5: ganske morosamt samantreff! du snakar om året 1997 medan me er på side 1997 i forumkafeen! :scared:

eller danielzu var det vel som byrje og snakkje om akkurat det året!!!

Endret av Schnell
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:(

Så jævlig. Får håpe du har noen bedre minner fra noen andre år da.

Jeg har det egentlig. Men den tiden var tøff. Hva var grunnen til ditt selvmordsforsøk?

1997:

Jeg fikk diabetes, havna på akkuten 3 ganger det året.

Onkelen min kom til meg for første gang på 2 år, det eldste minnet jeg har om ham :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
L4r5: ganske morosamt samantreff! du snakar om året 1997 medan me er på side 1997 i forumkafeen! :scared:

eller danielzu var det vel som byrje og snakkje om akkurat det året!!!

Please tell me that ur joking

Skrevet
Det var ikke tilfeldig. Vi har drivi og snakka om årene som korresponderer med sidetallet en stund nå. Bare bla bakover så ser du det.

Hva var grunnen til ditt selvmordsforsøk?
At jeg hadde det jævlig. :p

Hvorfor jeg hadde det jævlig gidder jeg ikke gå inn på nå. ;)

Skrevet

ur joking?? :dontgetit: eg fårstår ikkje! plase skriv nortsk! eg hatar engelskk!! eg fårstår til og med tysk betre

Det var ikke tilfeldig. Vi har drivi og snakka om årene som korresponderer med sidetallet en stund nå. Bare bla bakover så ser du det.

åja

Skrevet (endret)
Hvorfor jeg hadde det jævlig gidder jeg ikke gå inn på nå. ;)

Det er ditt valg :) Jeg hadde det greit på ungdomsskolen, i noenlunde fall. Selv om jeg hadde mine tunge øyeblikk også...

Mor Teresa ja. For en kvinne hun var. Døde av malaria og svikt i venstre lungeklaff. 87 år ble hun...

Endret av SasaB
Skrevet (endret)

årrrh eg hata ungdomskulen :sick: så byrja eg på vgs og det vart endå verre :realmad: har nesten 1 og 2 i alle fag no, utan om norsk og gym som eg har 3 og 4 i :(:(

1998: eg såg titanic og eg byrja og elske celine dion <3<3

Endret av Schnell
Skrevet (endret)

1998: Lars is virgin no moar! :D Flytta hjemmefra på høsten gjorde jeg også.

edit: Denne posten er forresten dedikert til en gutt som ble født i 1998 som heter Kevin. Utrolig skjønn unge.

Endret av L4r5
Skrevet
1998: Lars is virgin no moar! :D Flytta hjemmefra på høsten gjorde jeg også.

Det burde da være en flaggdag :p

98: Foreldrene mine skillte seg...

Skrevet

1998:

Fotball VM. Davids dopa seg og Yugoslavia røk ut. Pokkers elendige FIFA-panel, vi skulle ha fått den seiren. Davids var dopa i hele kampen... Faen!

Zidane ble helten min... Også begynte jeg på skolen. Kom så vidt inn, med mine 19kg o.O

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...