Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med alt det oppstyret rundt tegneserieprofilbilder på Facebook.

 

Stine [Etternavn] og 54 andre vener endra profilbileta sine.

Nesten alle er tegneseriefigurer.

 

Personlig gidder jeg egentlig ikke, men det betyr da ikke at jeg ikke støtter barn som blir utsatt for vold. :p

 

Jo, nå er du en av de forbryterene som slår barn. Facebook bestemmer alt.

Lenke til kommentar

Jeg synes likevel denne tar kaka:

 

"Ett barn sa til sin mamma; "mamma jeg har tegnet på lakenet ditt med leppestift". Rasende slo hun sitt barn bevistløs. Siden angret hun på det hun hadde gjort og ba sitt barn om å åpne øynene, men da var det forsent. Hans lille hjerte hadde sluttet å slå. I soverommet på lakenet ......sto det "MAMMA JEG ELSKER DEG". Kopier og sett dette på din status i minst en time for å vise att du er imot barnemishandling"

Lenke til kommentar

Slikt som skjer når man bor i trondheim hvor det ikke selges annen julebrus :p

 

her jeg bor, så er det 3 forskjellige i samme butikk! tar du turen til naboe byene 20min så finner du og mange forskjellige, som vi ikke har :p

 

Jeg og vil ha så stort utvalg! Jeg som bor i norges 3. største by... :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg synes likevel denne tar kaka:

 

"Ett barn sa til sin mamma; "mamma jeg har tegnet på lakenet ditt med leppestift". Rasende slo hun sitt barn bevistløs. Siden angret hun på det hun hadde gjort og ba sitt barn om å åpne øynene, men da var det forsent. Hans lille hjerte hadde sluttet å slå. I soverommet på lakenet ......sto det "MAMMA JEG ELSKER DEG". Kopier og sett dette på din status i minst en time for å vise att du er imot barnemishandling"

Bra noen har fantasi iallefall, da.

Lenke til kommentar

Jeg synes likevel denne tar kaka:

 

"Ett barn sa til sin mamma; "mamma jeg har tegnet på lakenet ditt med leppestift". Rasende slo hun sitt barn bevistløs. Siden angret hun på det hun hadde gjort og ba sitt barn om å åpne øynene, men da var det forsent. Hans lille hjerte hadde sluttet å slå. I soverommet på lakenet ......sto det "MAMMA JEG ELSKER DEG". Kopier og sett dette på din status i minst en time for å vise att du er imot barnemishandling"

Bra noen har fantasi iallefall, da.

 

Garantert ei jente som skrev den der :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...