Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn btw så hater jeg nynorsk. Det er grunn nok til å ikke skrive nynorsk lenger. Det var dritkjedelig, og jeg fant ut etter et par dager med nynorsk-skriving at jeg heller gir faen.

Skrevet

Den ved Eldorado? Sinnsykt godt, var der med noen venner for en ukes tid siden, og vi spiste til vi holdt på å stryke med :fun:

Skrevet

Den ved Eldorado? Sinnsykt godt, var der med noen venner for en ukes tid siden, og vi spiste til vi holdt på å stryke med :fun:

Tror den heter Mr Hong eller no. Buffeen der er hvertfall sinnsykt god.

Skrevet

Kim: Åja, nei, var ikke den jeg tenkte på, men om all mongolsk buffet er så digg som den vi spiste så er det et veldig godt valg =D

Skrevet

Good news everyone:

Spis så mye du vil

Til kun kr.99, kan du forsyne deg så mange du vil av mongolsk buffet.

Velg selv hva du vil ha av finskåret og marinert kjøtt av kylling, svin, lam, okse, skalldyr og grønnsaker fra vårt stort utvalg. Disse leverer du til våre kokker. Mens du ser på, stekes din rett på den mongolske grillen. Til høyre ved grillen står tilbehørene du kan bruke for å krydre retten akkurat slik du ønsker deg.

:love: :love: :love:

Skrevet

Jeg fryser på baksiden av låret! :(

Varmeflaske. Eventuelt få en til å varme deg.

Har ikke varmeflaske, ingen som har tid no.gif

Nå fryser jeg over alt!

Kvisleis?

Soleis.

Skrevet

Varmeflaske. Eventuelt få en til å varme deg.

Har ikke varmeflaske, ingen som har tid no.gif

Nå fryser jeg over alt!

Kvisleis?

Soleis.

Klær? ;)

Skrevet

Kim: Åja, nei, var ikke den jeg tenkte på, men om all mongolsk buffet er så digg som den vi spiste så er det et veldig godt valg =D

De hadde en annen for noen år siden men tror de gikk konk, der kunne man sitte i telt å greier :) Skikkelig koselig plass med utrolig god mat.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...