Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får migrene/hodepine om jeg ikke spiser :ermm:. Its a curse

Spiser 2 ganger om dagen sånn ca. Rundt 11 og en gang rundt middagstider ( som er relativt imellom 17-00.00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bra at lærere bryr seg, det finnes altfor mange der ute som går rundt og har det helt jævlig med seg selv og bare ønsker at noen skal ta kontakt og vise at det finnes folk som bryr seg.

Så.. hvorfor har du så mye fravær?

Skrevet (endret)

Greit med lærere som bryr seg..fram til et visst nivå. Dama her er helt sinnsyk på og spørre å grave etter hva som skjer.. fryktelig irriterende når jeg ikke har noe interesse av å fortelle henne noe som helst.

Skole er hat for meg, stygglei og føler egentlig ingen interesse av og være der. Også er det alfor lett og skulke..

Går forresten salg og service.

Endret av Nurk
Skrevet

Thank you! Salg og service ja. Ja, de lærerne kan være litt påtrengende :hmm:

Japp! Lærern vår har siden dag 1 prøvd å finne ut hva som skjer inni hode mitt. Sporte etter hele livshistoren min på første elevsamtale, virket som om hun prøvde og få meg til å grine.. :hrm:

Skrevet

Snakker vi hu blond lubne eller hu lille brune? Tror den siste var mest påtrengende. Klasserommet deres var rett ovenfor gangen til IKT kontoret på Guldbergaunet inntill i sommer :p

Skrevet

Jepp. Hu kan være ekstremt ... omsorgsmessiginnvolvert. Si hei fra meg :w00t:

Kommer jeg hvertfall ikke til og gjøre, prater minst mulig med hun :ph34r:

Skrevet

Nurk, I know your pain.

Da jeg gikk påbygg, fikk jeg kyssesyken, samt noe virusfaenskap i tillegg og lå utslått i en seng i 5 uker og klarte nesten ikke ta til meg næring eller gjøre noe annet enn å ligge der, og da jeg kom tilbake til skolen med legeerklæring etc, så nekta en av lærerne mine å tro meg og ville stryke meg i engelsk, noe som endte i en lengre samtale / pes med administrasjonen og rektor og skolestyret og what not om hvor vidt jeg var ute etter å ta henne etc etc.

Greit nok, jeg var ute etter å få en engelsklærer som faktisk var kyndig i engelsk og hadde gode pedagogiske egenskaper, men forventa ikke å få det på den VGS-en jeg gikk på, og det hadde uansett ikke noe med den saken å gjøre.

Kjerringa var ei ubrukelig megge uansett. -_-

Hadde skremmende mye fravær i et par andre fag også, men det var det andre grunner til, og jeg snakket med de lærerne og sto likevel. Takke faen for forståelsesfulle og / eller dumsnille lærere.

Hadde ikke fått studiekompetansen min uten dem. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...