Aleks Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Geez, merker at jeg har gått inn i politikkens rekker! Ble slått opp i Lørdagsutgaven av Bygdeposten, på grunn av noe jeg skrev på internett... Uten å vite det. Noe dirt i fra dnfk som ble dratt opp?
Romis Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 (endret) Jeg spillte akkurat Dragon Age origins på grunn av playthroughen jeg legger ut på Youtube. For de som har spillt spillet så skulle jeg defende Redcliffe ( Spiller på det vanskeligste ) og brukte en og en halv time på å klare det, hvordan? Vel, jeg gjorde så godt jeg kunne å holde alle folka oppe, helt til jeg hadde 1 person igjen, da gikk jeg opp på toppen og løpte rundt i ring i 50 minutter mens jeg lot vaktene slå folka mot meg istede for at jeg ble slått. Jeg hadde 10 hp igjen og et slag ville drept meg. Herregud jeg ble glad når oppdraget endelig var over. For de som ikke har spillt det før, så er poenget å defende seg mot waves av Zombier som kommer hele tiden helt til du har drept så-så mange. Dette brukte jeg da en time og 30 minutter på, hvor 50 minutter var løping i ring. ( Og det var kun delene jeg filmet med Fraps! Resten var vel ca 40 minutter jeg ikke filma med Fraps, fordi jeg lagga så mye + at det tok unødvendig lang tid. ) Endret 15. november 2010 av Romis
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 (endret) Syns ikke dragon age var noe gøy jeg.. Ble kjedelig etterhvert.. Endret 15. november 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq
Slimda Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 For en som har problemer? Voldsomt så mye du vet om min økonomi da Har sett du poste her noen ganger og klaget over dårlig råd og lignende. Da vet jeg ikke mer enn det. Syns ikke dragon age var noe gøy jeg.. Ble kjedelig etterhvert.. Dragon Age er genialt. Har putta inn 200 timer der. Om du ikke liker det, er du "ut". 1
TheKims Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Elsker Dragon Age Spilte som Warrior først, men det var bare boring, startet på nytt som Mage så ble det så mye bedre plutselig. Eneste jeg lurer på er: Hvordan i f får jeg åpnet låste kister? Bare Rogue som kan det eller?
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Ja, dragon age origins er et bra spill, men for meg ble det kjedelig etterhvert. Gleder meg til Dragon Age 2
Romis Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Ja, dragon age origins er et bra spill, men for meg ble det kjedelig etterhvert. Gleder meg til Dragon Age 2 Akkurat derfor jeg gjør playthrough til Youtube av Dragon Age Origins + Awakening nå, slik at jeg kan spille Dragon Age 2 og poste det på Youtube når det kommer ut.
Slimda Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Hvis dere sliter med penger i Dragon Age, er det to måter å gjøre det på: 1. Dwarf Noble Rogue. Du kan låse opp alle kister hele tiden, samt du kan selge til en vendor i Orzammar med dobbel pris. 2. Selge våpenet du får som belønning for å ha fullført Golems of ett-eller-annet. DLC til Dragon Age. Selges for 3-400 gull.
Romis Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Hvis dere sliter med penger i Dragon Age, er det to måter å gjøre det på: 1. Dwarf Noble Rogue. Du kan låse opp alle kister hele tiden, samt du kan selge til en vendor i Orzammar med dobbel pris. 2. Selge våpenet du får som belønning for å ha fullført Golems of ett-eller-annet. DLC til Dragon Age. Selges for 3-400 gull. WHAT THE FUCK!? Du kødder?
Balli Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Du er nok på bærtur 5870s erstetter kommer 29 november du er også litt på tur etter bær. 13 desember kommer erstatteren til 5870
Slimda Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 WHAT THE FUCK!? Du kødder? The Reaper's Cudgel (Origins) - This item has extremely high value and can be sold for 339g 55s 0c (or even 679g 10s 0c if selling to Gorim as a Dwarf Noble) in Origins. The Reaper's Cudgel (Awakening) - This item has extremely high value and can be sold for 452g 36s 25c in Awakening.
Romis Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Hvilket level er det normalt å gjøre den questen på?
Slimda Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 The Reaper's Cudgel gis til alle karakterer i Origins og Awakenings sålenge DLCen er fullført. Så ja, en helt ny karakter kan fort tjene seg 350 ekstra gull.
Romis Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 The Reaper's Cudgel gis til alle karakterer i Origins og Awakenings sålenge DLCen er fullført. Så ja, en helt ny karakter kan fort tjene seg 350 ekstra gull. Fy faen, så ubrukelig ødelagt.
Primer4 Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 (endret) Har begynt å snuse litt på dragon age igjenn, er en stund siden jeg runna de som 2h elf warrior på medium/origins med samme, men har lyst til og oppleve spillet litt annerledes. Hva anbefales? Edit: gla jeg ikke gjorde den dlc'en da dette ville ødelagt spillopplevelsen for mind del Endret 15. november 2010 av kristus?
Slimda Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Fy faen, så ubrukelig ødelagt. Ødelagt? Hvorfor? det er jo slik det er, man belønnes av å spille gjennom spillet på flere måter. Har begynt å snuse litt på dragon age igjenn, er en stund siden jeg runna de som 2h elf warrior på medium/origins med samme, men har lyst til og oppleve spillet litt annerledes. Hva anbefales? Dual-wielding Rogue? Spell-casting Mage? Arcane Warrior?
Romis Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Jeg har en Healer Mage og jeg elsker det. Er det ikke en Dragon Age vi kan snakke i, da? Uansett så legger jeg meg nå.
Anbefalte innlegg