Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Neei. Jeg kan rulle jeg og, men Nie er raskere.

For å si det mildt. x)

Ikke mobb. Du har røykt rullings i evigheter, jeg har røykt ferdiser i evigheter.
Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg er jurien, advokaten, og dommeren :) så jeg kan godt bli med jeg :wee:

Jaok, inn der? *peke på dør med den hånden som ikke holder en hagesaks bakpå ryggen*

Skrevet (endret)
Ah, det er fint vær ute og deilig tempratur, lurer på om jeg skal ta med meg laptopen og sitte ute kanskje :hmm:

Ikke si sånnt da! Men greit, bare stikk ut i solen du, mens du lar den stakkars bjørnen sitte inne med laptoper i sikkermodus, stasjonære med Win2k, og mye annet grøss... =/

EDIT: Ny virus rekord her på huset i dag ^^

post-91610-1203339009_thumb.jpg

Endret av mrbjoern
Skrevet
Tobakk: Billigere og bedre. ^^

Fremdeles inhalerbar AIDS.

Det er veldig irriterende med sånne tobakkspakker, når folk sier at de skal "slutte etter denne pakken" ... Som de så fyller på med jevne mellomrom. x)

Skrevet
Ikke si sånnt da! Men greit, bare stikk ut i solen du, mens du lar den stakkars bjørnen sitte inne med laptoper i sikkermodus, stasjonære med Win2k, og mye annet grøss... =/

Du kan låne Dell laptopen min? :)

Skrevet
Du kan låne Dell laptopen min? :)

*Titte på*

Dell er bedre enn... det her hvertfall :wee:

Jaja, skal bare sitte her å kose meg med laptopene en halvtime til, før jeg stikker til Naprapat dama for å fikse på armen min, og videre ut på lan ^^

Skrevet
Jaja, skal bare sitte her å kose meg med laptopene en halvtime til, før jeg stikker til Naprapat dama for å fikse på armen min, og videre ut på lan ^^

Må vente til batteriet er ferdig ladet :hm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...