Romis Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Noen som har en god måte å maskere alkohollukt for foreldre etter en fest? Spis et eller to fedd med hvitløk Maskerer det all lukt? Funker på en måte dårlig med å si at det var passiv drekking. :!: 1
Laughing Madcap Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Eller bare komme hjem og drite i det? Eventuelt sove hos en kompis?
dysfunctional Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Maskerer det all lukt? Funker på en måte dårlig med å si at det var passiv drekking. Fishermans Friend, kanskje?
Yavel Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Problemet med fest, er at mange røyker noe som setter seg i klærne dine! beste er og si at du sover hos en venn, og gamle på at du finner deg en ons
j-- Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Noen som har en god måte å maskere alkohollukt for foreldre etter en fest? Spis et eller to fedd med hvitløk Maskerer det all lukt? Funker på en måte dårlig med å si at det var passiv drekking. Jørgen, bare... drit i å skulle skjule det? "Hei, jeg går og legger meg, natta" når man kommer hjem funka for meg fra 15-års alderen og opp Hmm, dra til Ås (av alle steder) og feste med ei venninne?
dysfunctional Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Når jeg sitter og tenker på "Hmm, hvilken metode brukte jeg?" så kom jeg på at jeg kanskje ikke var på så mange fester da jeg var "mindreårig."
Romis Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Noen som har en god måte å maskere alkohollukt for foreldre etter en fest? Spis et eller to fedd med hvitløk Maskerer det all lukt? Funker på en måte dårlig med å si at det var passiv drekking. Jørgen, bare... drit i å skulle skjule det? "Hei, jeg går og legger meg, natta" når man kommer hjem funka for meg fra 15-års alderen og opp Hmm, dra til Ås (av alle steder) og feste med ei venninne? Hvordan kan du navnet mitt, og hvorfor skulle jeg dratt til Ås? Vet ikke hvor det er en gang.
j-- Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Jørgen, bare... drit i å skulle skjule det? "Hei, jeg går og legger meg, natta" når man kommer hjem funka for meg fra 15-års alderen og opp Hmm, dra til Ås (av alle steder) og feste med ei venninne? Hvordan kan du navnet mitt, og hvorfor skulle jeg dratt til Ås? Vet ikke hvor det er en gang. Navnet ditt står i profilen, og du skal ikke til Ås, jeg tenker meg muligens til Ås..
Diskutant Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 (endret) Står i profilen din, tulling. Romis sin = Endret 5. november 2010 av Diskutant
Romis Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 (endret) Det var slemt sagt.. eller.. bildefisert. ... Endret 5. november 2010 av Romis
Slimda Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Han er bare misunnelig på at du faktisk har en hjerne. 2
Diskutant Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Han er bare misunnelig på at du faktisk har en hjerne. Ikke mobb erta mi!
Slimda Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Jeg trenger ikke å mobbe den, det klarer den fint å forårsake selv. 1
j-- Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Var da ikke penisstørrelsen din som ble rakket ned på nå.... åja, beklager, my bad ;D
Mikkel™ Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=aQpCBLTozJE Det er rart å se seg selv 1
Slimda Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Are you afraid of a showdownShoot the back don't react face to face It's not our fault that you're slow now be a good bitch and die before you go http://www.youtube.com/watch?v=EucwTbRq2z8
Anbefalte innlegg