Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg laste opp flere bilder om gangen? Veldig slitsomt å laste opp ett og ett her :ermm:

Ved å trykke "prøv vår avanserte opplaster som støtter opplasting av flere filer samtidig"

mann

Da sier det seg selv at du skal se Armageddon.

Egentlig et dumt spørsmål.

Armageddon FTW!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan jeg laste opp flere bilder om gangen? Veldig slitsomt å laste opp ett og ett her :ermm:

Ved å trykke "prøv vår avanserte opplaster som støtter opplasting av flere filer samtidig"

Det jeg tenkte også, men den sender meg bare rett til kontrollpanelet på forumet :dontgetit:

Skrevet (endret)

Det jeg tenkte også, men den sender meg bare rett til kontrollpanelet på forumet :dontgetit:

post-209260-1287259214,7271_thumb.jpg

Sjekk den, du... :thumbup:

Endret av diskutant
Skrevet

Fått ny mobil nå, en Nokia. Oppe i høyre hjørne står det 3.5g. Er dette sånn wap lignende internet som melker penger ut av mobilen hele tiden?

Skrevet

Fått ny mobil nå, en Nokia. Oppe i høyre hjørne står det 3.5g. Er dette sånn wap lignende internet som melker penger ut av mobilen hele tiden?

Hah! :p

Vet ikke, men hvis det er det kan du nok slå det av i innstillinger.. Hvilken modell er det?

Gjest Slettet-J0FoqSqMwq
Skrevet

Det viser vel bare at 3g nett er tilgjengelig?

Skrevet (endret)

Neeeeii.

Gah, jeg vil kjøpe nye klær, men det er jo selvfølgelig verdens dummeste dag i morgen.

Wups, skrev nei til Mr. Internet, selvfølgelig vil jeg ligge med deg!

Endret av Wiciwato
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...