Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke diskutering, det er konstatering av fakta. Han er opphengt i gamle foretningsmetoder, og jeg går for nymotens foretningsmetoder. Det er bare slik det er.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Så lenge han gir seg først så :whistle:

Skrevet (endret)

Som regel er jeg ikke noe særlig begeistret for så gammle filmer. Spørs om jeg kommer over dem også, jeg laster nemlig ikke ned filmer jeg kjøper dvd plater :thumbup:

*gisp*

Og jeg som trodde at jeg var.. "The One"!

og jeg er fattig

Film, CDèr, spill og slike ting er ikke en menneskerettighet, det er et privilegium.

Endret av NiXx
Skrevet

Nedlastning er en ypperlig måte å kvalitetssjekke produktet på, før man eventuellt kjøper det.

Det har jeg gjort med alle mine spill, og all min musikk, og alle mine filmer. Har blitt mange gode kjøp av det, tro det eller ei.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kjøper også mye allikevel, og drar på mange konserter :)

Ellers må jeg si at verken moralen eller samvittigheten min bryr seg så mye, har kun sluttet å laste ned svenske filmer og annet svenskt her i Sverige, fordi jeg ikke vil bli tatt.

Endret av Sebbe
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Som regel er jeg ikke noe særlig begeistret for så gammle filmer. Spørs om jeg kommer over dem også, jeg laster nemlig ikke ned filmer jeg kjøper dvd plater :thumbup:

*gisp*

Og jeg som trodde at jeg var.. "The One"!

[

Nå er vi tre!

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Få se ... Hva trenger jeg for ei natt i bartebyen?

Meg.

Skrevet

Liker ikke bart, skinnvesten min er for liten (har vel teknisk sett ikke passet på 17-18 år, kaffe gjør meg søvnig, men lommelerke med 96% skal jeg ordne lett.

Enda enklere enn HB. ^^

Aberet med 96% er at man blir så tørr i munnen av å drikke det.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Nei, aberet med 96% er at man mister alt vett. :tease:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...