Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DU er trøtt? Jeg dro på jobb imorges kl 0530, da har jeg vært våken siden 11 i går formiddag. Fikk ikke til å sovne igår kveld eller natta. Lå bare i senga i 6 timer og kikka på vekkerklokka. Var på nippet til å være "syk" idag :p

Skrevet

Eneste er jo at jeg er litt trøttere mandagsmorgenene enn i resten av uken. Men etter et par timer på jobb så har jo dette ordnet seg :)

Mandager er ikke så ille.

Skrevet

Er da ikke noe galt med å jobbe?

Når man gleder seg til en helt annen tilværelse i militæret som starter om tre uker, så er det ganske greit å bli ferdig med å jobbe. :yes:

Skrevet

Militæret Haageen? Hvor skal du?

Forresten, Ostekake til frokost er ikke så gæli. Takk til den gamle dama på regnskap som tok med seg, hvem nå enn det var! :thumbup:

Skrevet

Tar turen til Madla, Stavanger for å prøve lykken i marinen. Derfra håper jeg å bestå opptaket til minedykker og bli en sådan. :)

Pff, dårlig valg. Hadde du vært ekte mann hadde du valgt Sambandsbataljonen. Der får du sitte i en god og varm beltevogn og slappe av under militærøvelser og leke med laptoppen din. :thumbup:

Skrevet

Tar turen til Madla, Stavanger for å prøve lykken i marinen. Derfra håper jeg å bestå opptaket til minedykker og bli en sådan. :)

Pff, dårlig valg. Hadde du vært ekte mann hadde du valgt Sambandsbataljonen. Der får du sitte i en god og varm beltevogn og slappe av under militærøvelser og leke med laptoppen din. :thumbup:

Tror jeg skal inn på transport så ikke halvgalt det heller :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...