Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag hadde vi tysk.. Jeg var "syk" forrige tysktime, og jeg tror læreren har begynt å skjønne at jeg bare er der for å å slippe tysk tredjeåret på vgs. Jeg var den ENESTE som ikke måtte lese noe, og fikk kun et spørsmål. Og det var "Hva betyr *tysksetning*", svaret var "Himmelen er blå" :p

Skrevet

Jaok, trodde dette var grunn til å diskvalifisere, men dette var usøkt gjetting fra min side, så jeg beklager på det sterkeste at jeg påsto feil. Det skal aldri gjenta seg, og jeg trekker meg nå stille inn i mitt eget skall.

Det gjør du godt av, da slike anklager og påstander er med på å bryte ned samfunnets vegger og utløse Anarki.

Kan jeg komme tilbake nå?

Skrevet (endret)

Jaok, trodde dette var grunn til å diskvalifisere, men dette var usøkt gjetting fra min side, så jeg beklager på det sterkeste at jeg påsto feil. Det skal aldri gjenta seg, og jeg trekker meg nå stille inn i mitt eget skall.

Ja, skam deg! Tenk å finne på noe så utrolig absurd og out-of-line som å komme med en påstand! Herregud da, mann! Skjerpings! Nå kan du få stå i skammekroken resten av dagen. :mad:

:tease:

Endret av Therawyn
Skrevet (endret)

Whirlygirl heter den, så bare coveret på Voddler med ei dame på.

Ha ha, gikk på den fella jeg å første dagen jeg fikk voddler laugh.gif

Edit: Chickflick burde være en egen sjanger

Endret av Mr. A
Skrevet

Whirlygirl heter den, så bare coveret på Voddler med ei dame på.

Ha ha, gikk på den fella jeg å første dagen jeg fikk voddler laugh.gif

Edit: Chickflick burde være en egen sjanger

Indeed og jeg er sånn at jeg ikke kan skru av en film når jeg først har begynt å se den -.-

Skrevet

Er voddler noe å satse på? Hvordan er kvaliteten? Hvilken linje trengst?

Kvaliteten er grei nok. Usikker på linjekrava. Litt dårlig utvalg foreløpig, men har noen klassikere verd en titt.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...