Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja fytti, det blir gøy. Der snakker man et scenario jeg finner veldig fascinerende.

Bethesda Softworks®, a ZeniMax® Media company, today revealed the star-studded voice over cast for Fallout®: New Vegas™, the follow-up game to the critically acclaimed Fallout® 3. Fallout: New Vegas features Golden Globe-winner and two time Emmy nominated actor Ron Perlman ("Hellboy", "Sons of Anarachy"), Screen Actors Guild-winner and Emmy and Golden Globe nominated actor Matthew Perry ("Friends"), Mr. Las Vegas himself, Wayne Newton, William Sadler ("Shawshank Redemption"), Zach Levi ("Chuck"), Felicia Day ("The Guild"), Michael Dorn ("Star Trek:The Next Generation"), Kris Kristofferson ("Blade Trilogy,"), Danny Trejo ("Machete", "From Dusk Till Dawn"), John Doman ("Mystic River", "The Wire") and Rene Auberjonois ("Boston Legal", "Star Trek: Deep Space Nine").

Endret av Demonfudge
Skrevet

Da er man klar for seiltur i morra, impregnert jakke og bukse sånn i tilfelle det blir litt sjøsprøyt :p

Ta meg med? th_Utennavn.jpg?t=1282431482

Dessverre ikke min seilbåt, en kamerat sin :p

husk vest

Skrevet (endret)

Vest ligger klar på stolen ved utgangen allerede.

Drar aldri ut i båt uten, legger ikke merke til at man har den på uansett (typen med gasspatron) :thumbup:

Eneste jeg egentlig mangler er skipperlue og seilersko.

Hvit/blåstripete t-skjorte er vasket og strikkegenser ligger klar.

Endret av multisync
Skrevet

Oooh, kult, Kris Kristofferson har en av stemmene til Fallout: Vegas! :wee:

*glede seg*

Om ikke jeg skulle ha det fra før så blei jeg enda sikrere nå

Skrevet

Han er en av yndlingsartistene mine. Den mannen er genial. Og Fallout er genialt. Har jeg sagt siden eneren. Så da er fallout+KK=genialt2.

Skrevet

Det flotte med Fallout 3 er at det skaffet mange nye fans siden det er et enklere spill med en lavere terskel for nye spillere. På den måten rekrutteres mange til det herlige fallout-universet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...