Kea Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Da er man klar for seiltur i morra, impregnert jakke og bukse sånn i tilfelle det blir litt sjøsprøyt Ta meg med?
Demonfudge Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Oooh, kult, Kris Kristofferson har en av stemmene til Fallout: Vegas! *glede seg*
FrankBjarne Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Oooh, kult, Kris Kristofferson har en av stemmene til Fallout: Vegas! *glede seg* me like. Blir enda flere hundre timer med fallout: New Vegas får en håpe
Demonfudge Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 (endret) Ja fytti, det blir gøy. Der snakker man et scenario jeg finner veldig fascinerende. Bethesda Softworks®, a ZeniMax® Media company, today revealed the star-studded voice over cast for Fallout®: New Vegas™, the follow-up game to the critically acclaimed Fallout® 3. Fallout: New Vegas features Golden Globe-winner and two time Emmy nominated actor Ron Perlman ("Hellboy", "Sons of Anarachy"), Screen Actors Guild-winner and Emmy and Golden Globe nominated actor Matthew Perry ("Friends"), Mr. Las Vegas himself, Wayne Newton, William Sadler ("Shawshank Redemption"), Zach Levi ("Chuck"), Felicia Day ("The Guild"), Michael Dorn ("Star Trek:The Next Generation"), Kris Kristofferson ("Blade Trilogy,"), Danny Trejo ("Machete", "From Dusk Till Dawn"), John Doman ("Mystic River", "The Wire") and Rene Auberjonois ("Boston Legal", "Star Trek: Deep Space Nine"). Endret 21. august 2010 av Demonfudge
multisync Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Da er man klar for seiltur i morra, impregnert jakke og bukse sånn i tilfelle det blir litt sjøsprøyt Ta meg med? Dessverre ikke min seilbåt, en kamerat sin
Yavel Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Da er man klar for seiltur i morra, impregnert jakke og bukse sånn i tilfelle det blir litt sjøsprøyt Ta meg med? Dessverre ikke min seilbåt, en kamerat sin husk vest
Yavel Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Skal huske fest, jeg fest er veldig lite sunt !
multisync Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 (endret) Vest ligger klar på stolen ved utgangen allerede. Drar aldri ut i båt uten, legger ikke merke til at man har den på uansett (typen med gasspatron) Eneste jeg egentlig mangler er skipperlue og seilersko. Hvit/blåstripete t-skjorte er vasket og strikkegenser ligger klar. Endret 21. august 2010 av multisync
L4r5 Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Oooh, kult, Kris Kristofferson har en av stemmene til Fallout: Vegas! *glede seg* Om ikke jeg skulle ha det fra før så blei jeg enda sikrere nå
Demonfudge Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Om ikke jeg skulle ha det fra før så blei jeg enda sikrere nå Vurderte faktisk å sende en PM til deg men så skrev jeg det her istedenfor.
L4r5 Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Han er en av yndlingsartistene mine. Den mannen er genial. Og Fallout er genialt. Har jeg sagt siden eneren. Så da er fallout+KK=genialt2.
Cognomen Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Er jeg gal hvis jeg fortsatt synes at Fallout 2 var (og er) mye bedre enn Fallout 3?
L4r5 Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Det flotte med Fallout 3 er at det skaffet mange nye fans siden det er et enklere spill med en lavere terskel for nye spillere. På den måten rekrutteres mange til det herlige fallout-universet.
Demonfudge Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Ja, jeg var hvertfall solgt etter et par timer.
Anbefalte innlegg