Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da leverer jeg fra meg skolepcn, og blir pcløs i sommer. Kan bli .. spennende. Ha en strålende sommer folkens! <3

Skrevet

Sitter på mobilnett. T.T 12 timer og 5 minutter til jeg er hjemme igjen. Forbanna klassetur. Jeg er så dritt lei av alle på skolen. Gleder meg til å komme hjem og spille all point bulletin. :-D

Skrevet

Jeg begynner ikke på skolen før tolv, jeg. Og da skal jeg ikke ha skole engang, jeg skal bare skyte på drittfolk. Paintball-dag. :love:

Skal levere bøker i dag, vi :D Også blir det grilling etterpå med klassen eller noe :)

Skrevet

God morgen! Da har jeg funnet ut at klassen sitter å ser på dokumentar på skolen, ihvertfall deler av klassen, imens jeg sitter her hjemme og leker fri. :tease:

Skrevet

Aha. Driver du på å flytter?

Jepp. Flytta hjem for sommeren, så blir det tilbake til Steinkjer til høsten for å bli ferdig med skolegangen (ett år senere enn klassekameratene mine de siste tre årene) og så kan jeg endelig komme meg hjem til Stavanger. Om jeg da ikke prøver å komme inn på skole i Bergen, hovedsaklig fordi det er mange awesome folk der.

HAH! Ville aldri skjedd med meg. Har 3 bærbare og 2 stasjonære hjemme :ermm:

Joiner deg på den.

Vel, jeg har 2 bærbare og 3 stasjonære vel og merke.

Så har søss, mamma og pappa 2 bærbare og 1 stasjonær hver, og minstesøss har 2 bærbare. :p

Ooh, og så har jeg en PDA. ^^

Skrevet (endret)

Hvorfor ikke kjøpe på eBay? Latterlig billig. Kjøpte fire tremetere for 60 kr inkl. frakt.

Fordi jeg trenger idag, og skal ha så kort kabel som mulig. Kjøpte 25 keys M-audio Axiom MIDI-keyboard igår, som står 10 cm unna modulær-synthen jeg skal styre med det. Og Axiom'en er liten nok til at jeg bare kan legge vekk tastaturet så har jeg den foran PC'n.

Endret av Bytex
Skrevet

Da var det 1 time og 10 min til jeg må være på togstasjonen, og in 1 time og 50 min er jeg på Oslo S, så er det avgårde til lillehammer! :D

Skrevet

Hvorfor ikke kjøpe på eBay? Latterlig billig. Kjøpte fire tremetere for 60 kr inkl. frakt.

Fordi jeg trenger idag, og skal ha så kort kabel som mulig. Kjøpte 25 keys M-audio Axiom MIDI-keyboard igår, som står 10 cm unna modulær-synthen jeg skal styre med det. Og Axiom'en er liten nok til at jeg bare kan legge vekk tastaturet så har jeg den foran PC'n.

Skjønner. Hva slags synth er det?

Axiom-en er forresten snasen. Så på den selv(bare en strl større) men havnet på Edirol PCR-500 i stedet, da den støtter fjernstyring av musikkåprogrammet jeg bruker.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...