Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

clvn: Skulle egentlig på Hove, men nei. Såå skulle vi egentlig på Roskilde, men nei..

VG Lista topp 20 er bare så ... kvalmt.

Skrevet

Pinup: Er jo fortsatt billetter til ting, for det meste. Skal selv være Hove-menneske (bl.a.) i år. Dere finner meg bak bardisken i ølteltet til HIOF ;D

Skrevet

Joda, men nå er allerede andre planer lagt. Men får se, blir nok noen sommerkonserter i år også!

Skal på jentetur til Spania, deet blir gøy.

Skrevet (endret)

Er det noen flere enn meg som er fulle her? Jeg er styggsliten etter kebab, shotting og raving og mas på party. Fyf så digg å komme hjem.

AAAhhhh :)

Endret av CypheroN
Skrevet (endret)

Pinup: Er jo fortsatt billetter til ting, for det meste. Skal selv være Hove-menneske (bl.a.) i år. Dere finner meg bak bardisken i ølteltet til HIOF ;D

Want!

Men neida, no cash. :p

Som er min egen feil. Så i sommer blir det jobbing med bøker i Stavanger for å tjene cash sånn at jeg i det minste kan komme meg på Pstereo. ^^

Endret av Datasmurf
Skrevet

Wnat? Forlater du Trondhjem? :O

Gjør nok det ja.

Fikk tilbud om lærlingplass nedover der familien bor, så sa ikke nei takk til det.

Har dog planer om å flytte oppover når læretiden er over. :)

Skrevet

Er nok ikke i toppform selv Cyph, det å gjøre et forsøk på å styrte en flaske vodka på tom mage er en dårlig ide! :p

Skrevet (endret)

Oh yes, noen dager glemmer jeg faktisk å lage middag, selvom det kanskje høres litt fjernt ut. :p

Endret av n4w
Skrevet

Ikke for meg. Jeg glemmer det ofte. :p

Glemmer å spise et helt døgn og vel så det. :p

Ellers så spiser jeg kanskje en gang om dagen i snitt. Bra er det nå ikke, men det funker for meg. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...