Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har idèe om hva som min 18 år gamle bror kanskje vil ha/trenger i bursdagsgave? Han skal flytte til sommeren, så kanskje noe som er praktisk i nytt hus/leilighet? :)

Er helt klar over at dere ikke har noe forutsetning for å finne noe perfekt til han.

Skrevet (endret)

Noen som har idèe om hva som min 18 år gamle bror kanskje vil ha/trenger i bursdagsgave? Han skal flytte til sommeren, så kanskje noe som er praktisk i nytt hus/leilighet? :)

Er helt klar over at dere ikke har noe forutsetning for å finne noe perfekt til han.

En bil! PS: Ikke så veldig praktisk i selve leiligheten!

Endret av Sondre
  • Liker 1
Skrevet

Morgenkåpe. Lover deg.

Gjest medlem-1432
Skrevet (endret)

Ting som han trenger i leiligheten er lurt.

Alt fra kopper, glass, bestikk ol. Diverse pynt. Elektriske apparater som vannkoker, kaffetrakter, vaffelhjern, brødrister osv

Endret av medlem-1432
Skrevet

En bil har jeg faktisk tenkt på, men problemet er at budsjettet er begrenset, faktisk et par hundre ganger så lite som en bil koster. Og han har allerede stjålet bilen til pappa :)

Skrevet

Huhei. Fredagsølen. :D

Amanita, startet en ny tråd i Politikk og samfunn som du kansje er interessert i. Ble innlegg nr. 8000 så den er lett å finne. (Kan ikke linke til den vett`u).

Gjest medlem-1432
Skrevet

Jeg har aldri vært noe fan av morgenkåpe.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...