Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gjør alltid det :love:

Heldiggris. Du vet ikke hvor godt du har det.

Enig.

Glimti: Ahahaha. Haha. Haaaa.

Endret av Lemon
Skrevet

Det er ille og sove godt når en skal opp tidlig

Egentlig ikke. Det er verre å sove dårlig når man skal opp tidlig. Da er man trøttere.

Så og si. Hater og bråvåkne mitt i en deilig drøm med slev utover halve senga (Ja, jeg slever når jeg sover) av en pipende alarm. Men den tiden du sover er digg

Skrevet

Omnomnom!

Jeg spiste faktisk middag til et anstendig klokkeslett i dag, jeg. Vanligvis er det middag hos oss mellom åtte og tolv på kvelden. :wee:

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Er rundt da jeg også lager middag. Somregel til et av 21.30-programene på tv.

Skrevet

Sovna på dass og drømte om LYS.. I forksjellige fargetoner og styrker.. Også gjorde det sykt vondt å få følelsen tilbake i beina. "Prikker i beina" Halta meg ned på kjøkkenet, og nå sitter jeg her freak'd out

Skrevet (endret)

Nei, eksamen i morra. Men nå er jeg lys våken

clvñ: Nei :p PLeier å isolere doen med papir

Endret av Moff
Skrevet

Jeg legger meg så jeg ikke ender opp med å kaste bort masse eksamenstid på å sove (som jeg gjorde på fredag) i morra. Sov godt, småtroll!

Skrevet

Slår ikke en kamerat:

Dette var før skolen. Han rakk den aldri.

Han sovna på toalettet med iphonen i hånda, våknet og lurte på hvor faen telefon var blitt av? Joda, ned i dritern. (Det var tomt da, but water).

Etter på skulle han i dusjen, han skrudde på relativt varmt vann, og joda, han klarte å sovne igjen. Han våkner av at det er jævla kaldt, og hva faen?

Denne historien fikk vi når vi spurte hvor telefon hans var blitt av :p

Skrevet

Han dreit ikke, han slappa av. Eller, det sa han faktisk ikke noe om. haha, vi håper han bare slappet av. For hans, og telefonen sin del.

Skrevet

Cyph det var ikke koffert ment. :!: Ment at man slipper noen dopapir runder nedi dass før man staret og drite så slipper man en mil høy sprut opp i der sola aldri skinner.

Skippy jeg håper han ikke satt og dreit :tease:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...