WheelMan Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Hun hører jo ikke på hva du har å si uansett, så tror ikke hun har lidd noe særlig.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Requiem For A Dream er sær. Nei. Hun hører jo ikke på hva du har å si uansett, så tror ikke hun har lidd noe særlig. Javel?
WheelMan Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Hun hører jo ikke på hva du har å si uansett, så tror ikke hun har lidd noe særlig. Busted Knew it!
Dravde Den Feite Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Requiem For A Dream er sær. Litt snedig at det plutselig dukker opp spillelister på Spotifyen min som jeg ikke har lagd. Likevel står det at jeg har lagd de, hmm. Denne f.eks Lord of the Flies fra 1990 av Harry Hook, den er sær.
Xanman Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Requiem For A Dream er sær. Nei. Jo. Ikke spesielt, nei. Den skiller seg kanskje litt ut, men det finnes LANGT særere. http://www.youtube.com/watch?v=uROMTzJsfOI
CypheroN Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Eraserhead er da ikke så sær ... Særere enn den Adam Sandler-filmen i alle fall. Nei. Jo. Requiem For A Dream er litt sær, men det finnes mye "verre". Anfall: Hvis du tror han mener sær = rævva, så tror jeg ikke han gjør det, altså.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Knew it! Du har rett. Jeg lukker automatisk ørene mine når han åpner munnen. Eneste måten å ha et lykkelig liv sammen Nopros: hvorfor det da?
Nopros Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Jeg synes det er en fantastisk film. Dog er den ganske spesiel, noe som jeg liker.
Xanman Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Jeg synes det er en fantastisk film. Dog er den ganske spesiel, noe som jeg liker. Mener du Requiem For A Dream? I så fall er jeg helt enig. Favorittfilmen min, tror jeg. Måtte tørke tårer på slutten.
Nopros Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Den kommentaren var ment til Requiem For A Dream, ja.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Mener du Requiem For A Dream? I så fall er jeg helt enig. Favorittfilmen min, tror jeg. Måtte tørke tårer på slutten. Samme her, eller den er i alle fall høyt oppe blandt mine favoritter. Jeg måtte heller holde tilbake tårene, selv om jeg fikk jævlig klump i halsen.
Xanman Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Mener du Requiem For A Dream? I så fall er jeg helt enig. Favorittfilmen min, tror jeg. Måtte tørke tårer på slutten. Samme her, eller den er i alle fall høyt oppe blandt mine favoritter. Jeg måtte heller holde tilbake tårene, selv om jeg fikk jævlig klump i halsen. Hvis jeg kjenner at jeg er litt på gråten under en film prøver jeg alltid å presse ut noen tårer. Syntes det er en god følelse.
Romis Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Trenger litt hjelp. Noen som vet om et sted som selger hansker man kan bruke mens man spiller? Som ikke er for tjukke til å føles ukomfertable med mus, men som er store nok til å absorbere svette?
L4r5 Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Trenger litt hjelp. Noen som vet om et sted som selger hansker man kan bruke mens man spiller? Som ikke er for tjukke til å føles ukomfertable med mus, men som er store nok til å absorbere svette? De pleier å ha hvite bommulshansker på apoteket. Sånne som man typisk ser korpsmusikanter gå med. De burde kanskje funke?
Romis Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 (endret) Trenger litt hjelp. Noen som vet om et sted som selger hansker man kan bruke mens man spiller? Som ikke er for tjukke til å føles ukomfertable med mus, men som er store nok til å absorbere svette? De pleier å ha hvite bommulshansker på apoteket. Sånne som man typisk ser korpsmusikanter gå med. De burde kanskje funke? Hadde vært greit med noen hansker som disse: http://www.igniq.com/images/game_hand_glove_290605.jpg For å få et godt ''grip''. Litt dumt hvis den dekker tuppen av fingrene også. Endret 22. mai 2010 av Romis
Dravde Den Feite Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Trenger litt hjelp. Noen som vet om et sted som selger hansker man kan bruke mens man spiller? Som ikke er for tjukke til å føles ukomfertable med mus, men som er store nok til å absorbere svette? Perfekt spørsmål for meg, for jeg hadde samme problem. Kjøp deg SYKKELHANSKER ! Jeg spiller kanskje fem timer med counter strike hver dag, og da bruker jeg disse. De er komfortable og de støtter håndleddet mitt.
Romis Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Trenger litt hjelp. Noen som vet om et sted som selger hansker man kan bruke mens man spiller? Som ikke er for tjukke til å føles ukomfertable med mus, men som er store nok til å absorbere svette? Perfekt spørsmål for meg, for jeg hadde samme problem. Kjøp deg SYKKELHANSKER ! Jeg spiller kanskje fem timer med counter strike hver dag, og da bruker jeg disse. De er komfortable og de støtter håndleddet mitt. De virker litt ukomfertable for å spille med mus. Kjenner du ikke at du har på hansker, liksom?
Anbefalte innlegg