Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her er det grisemørkt. Gikk ut i går natt for å se om jeg kunne henge opp hengekøye (var så varmt her på rommet) men var så mørkt at jeg måtte gi opp, klarte ikke å se nok til å finne noe sted å henge den :roll:

Endret av multisync
Skrevet

Endelig andre som har fått for seg at det ikke blir mørkt i Trondhjem. Venner av meg i Tr.hjem og omegn, påstår at det er bekmørkt bare det er litt skumt ute. Merkelige mennesker. o_O

Skrevet

Noen som har et tips hvor de har god biff i vår hovedstad?

Lett. Trancher. Tipper det kanskje er 25 % dyrere enn Big Horn, men det er 250 % bedre mat, service og totalopplevelse.
Uh,sweet. Så absolutt et alternativ :D

Takker :)

Skrevet

Noen som har et tips hvor de har god biff i vår hovedstad?

Lett. Trancher. Tipper det kanskje er 25 % dyrere enn Big Horn, men det er 250 % bedre mat, service og totalopplevelse.
Uh,sweet. Så absolutt et alternativ :D

Takker :)

Anbefales på det varmeste. Ca 1000 kr for 2 personer, blir litt dyrere om du skal ha rødvin tenker jeg (vi drakk øl).
Skrevet

Dokumentaren om de to 70 år gamle damene som starter bordell er jo fantastisk. Må heller ikke glemme dokumentaren om mannen og dama som trente mye hver dag og ikke dusjet på 2(?) måneder. :dribble:

Skrevet

da kom jeg hjem ja. hele dagen har egentlig bestått av masse pauser ute i sola, chilling på gresset med folk i sola, middag, og ute å chillan med folk rundt en grill, misjonen med tre andre norske her ( forsåvidt de jeg har loka med i hele dag ) megadigg laks, og en kjapp tur innom pubben.

alt i alt en chill dag :p

Skrevet
da kom jeg hjem ja. hele dagen har egentlig bestått av masse pauser ute i sola, chilling på gresset med folk i sola, middag, og ute å chillan med folk rundt en grill, misjonen med tre andre norske her ( forsåvidt de jeg har loka med i hele dag ) megadigg laks, og en kjapp tur innom pubben.

alt i alt en chill dag :p

Hvis været holder seg til i morgen så skal jeg legge meg utenfor rådhuset her på gressplenene med Radioresepsjonen på ipoden og bare chille. Dog værmeldingen gjør det litt usikkert..vi får se. Men nå: The Office :love:
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...