Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahah, de gangene jeg tenker "tja, skal jeg fjerne ignoreringa av postene til Sameboe da?", og sjekker innholdet i posten, så blir jeg minnet på hvor deilig det er å slippe å lese de postene :wee:

ColdIce har et skript som fjerner ignorerte poster helt fra siden, om det skulle interessere deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahah, de gangene jeg tenker "tja, skal jeg fjerne ignoreringa av postene til Sameboe da?", og sjekker innholdet i posten, så blir jeg minnet på hvor deilig det er å slippe å lese de postene :wee:

ColdIce har et skript som fjerner ignorerte poster helt fra siden, om det skulle interessere deg.

JA!!!!!

Skrevet

Da er jeg ENDELIG ferdig med den 7-siders lange guiden på åssen du fletter til etiketter i Office 2007 :ninja:

Legge ut? :yes:

Det kan jeg jo faktisk gjøre da om noen andre lurer på det.

Skrevet

Du er så hyggelig :love:

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

*gjesp*

Noen som har frokost tips?

Skrevet

Da er jeg ENDELIG ferdig med den 7-siders lange guiden på åssen du fletter til etiketter i Office 2007 :ninja:

Legge ut? :yes:

Det kan jeg jo faktisk gjøre da om noen andre lurer på det.

OPPDATERT!

Da er guiden på nett :w00t:

Gjest Slettet+981287349
Skrevet (endret)

*gjesp*

Noen som har frokost tips?

langgang fra cafe lillesand :D

Litt langt for min del, hva tips fra Coop Prix?:D

Endret av Slettet+981287349
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer