Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg bestilte en HTC Desire i dag. Blir gøy med nytt leketøy!

Btw, visste dere at det er kjedelig å gå fra 240cm*90cm til 120cm*40cm skrivebord?... :p

Skrevet

Og jeg bestilte en HTC Desire i dag. Blir gøy med nytt leketøy!

Btw, visste dere at det er kjedelig å gå fra 240cm*90cm til 120cm*40cm skrivebord?... :p

Hørtes ut som et klokt valg av leketøy. Skulle ønske jeg hadde råd til å kjøpe en selv. Frister grusomt.

Nei det viste jeg ikke, do tell more :p

Skrevet

Jau, netcom-mannen frista meg litt for mye. Og så var den så billig, om jeg valgte et mongodyrt abbonement :D

Og ja, en stasjonær maskin, en 27" og en 20" på en liten treplanke er trangt!

Skrevet

O joy..jeg ble sittende aleine på nattskiftet fordi han jeg jobber med klarte å spryte maursyre i øynene og måtte på legevakta etter en halvtimes skylling i vann..gr8..

Skrevet

Faen, slasken har gitt meg lyst til å kjøpe båt igjen. :p

Husker jeg drev og sikla på å svi konfirmasjonspengene på båt da jeg var 14, nå har jeg lyst til å svi pengene jeg absolutt ikke har på båt. :p

Skrevet

Jeg har slått det fra meg, jeg vet jeg ikke har råd, og jeg syter ikke over at jeg ikke har penger til snus da jeg ikke snuser og sprit da jeg har veldig mye. Jeg syter over manglende penger til mat og sigg :p

Skrevet

"My dad punched Tom Waits unconscious.

My dad was hired as a last minute replacement for a sick sound guy for a Tom Waits concert in Scottsdale, AZ. Before the show, Mr. Waits was in his natural state; pickled and belligerent. He was going around the venue going out of his way to try and pick fights with EVERYBODY. During this, my dad was busy trying to get all the patches to the sound board set up when Waits walks up and starts talking smack to my dad. Dad ignores it and keeps on working because he has a schedule to keep.

This upset Mr. Waits, who proceeded to pour his entire bottle of hooch into the mixing console, completely frying it. This effectively canceled the concert and started screaming at my dad to fix it.

One punch and it was all over. An off-duty cop working security for the show was standing right there and said "I didn't see nothing.""

Ahaha, awesome! :D

GBS, you made my eve. ^^

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Du verden så mye morro en hører når døra på kontoret står åpen, skikkelig kjærlighetsdrama utenfor.

Er det galt av meg å sitte her og småle?

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Neida Tøsa. Daglig kost det :p

Det var som tatt ut av hvilken som helst dårlig kjærlighetsfilm, hørtes så dårlig ut at jeg vurderte å stikke hodet ut døra og si:

"Skal dere slå opp så gjør det ihvertfall på en måte som ikke høres ut som det er tatt ut av en dårlig kjærlighetsfilm"

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...