Slimda Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Så de SKREV Steinkjær med Æ i steden for med E, da skjønner jeg problemstillingen. Oh so now IM the weirdo BARE fordi jeg hadde med meg matpakke og termos med melk på kino WTF?
Natrich Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Jul = And. Vennligst ta din blasfemi en annen plass. Niks, jeg har like mye rett til å si min mening om jul som du
Datasmurf Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Ah. I see. Kan ha vært en eldre stavemåte. Henger noen faner i et av auditoriene på høyskolen hvor Steinkjer staves med æ så vidt jeg vet.
Petter Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Oh so now IM the weirdo BARE fordi jeg hadde med meg matpakke og termos med melk på kino Du er ikke rar bare annerledes og spesiell. kanskje også unik!
Lemon Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 LOL. Om NOE burde være representativt for Norge, er det fisk. Fisk, ja. Men sushi? Nei. Dessuten betyr ikke sushi at det må være fisk der. Finnes sushi med vanlig kjøtt, eller bare grønt. Det er jeg enig i. Ja, jeg spiste sushi med kjøtt i Afrika. Det var kjempegodt.
Nopros Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Oh so now IM the weirdo BARE fordi jeg hadde med meg matpakke og termos med melk på kino Trodde det var normalt jeg
Natrich Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Tror jeg igrunn aldri har spist pinnekjøtt på juleaften, vært and i 17 år
Mikkel™ Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Oh so now IM the weirdo BARE fordi jeg hadde med meg matpakke og termos med melk på kino WTF? Wat? Jeg hadde vært på trening en time tidligere og var sulten
Lemon Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Blir det sushi i Drammen i morgen? Ser sånn ut. Plutselig blei WheelMan usikker på om han rakk det, men om så stikker jeg aleine. Sushisulten sitter i meg.
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Blir det sushi i Drammen i morgen? Ser sånn ut. Plutselig blei WheelMan usikker på om han rakk det, men om så stikker jeg aleine. Sushisulten sitter i meg. fikk lyst å joine, men jeg er desverre blakk
Datasmurf Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 True that. Jeg har alt. Og jeg kan gjerne tenke meg å spise and på julaften. And er nam. Men jeg holder meg til oksesteik med en herlig saus til. ^^
Natrich Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Nytt youtube player design! Know, it is really awesome!
Anbefalte innlegg