Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker regnet. Nå skal jeg ut å jogge i pøseregn :)

Tror heller jeg trekker for gardinene og spiller Cod 3 på Ps2 :p

Meh, jeg har lyst til begge deler. En side av meg vil ut å jogge i regnet med musikk på øra, kjenne svetta renne, mens jeg samtidig også bare vil dempe belysningen, sette på litt nice musikk og spille et eller annet… :hmm:

Det var en meget fin tur. Ta deg en løpetur du :)

En gang jogget jeg sent om kvelden, det var mørkt, det blåste, det regnet og det lynte og tordnet. Det er en av de beste opplevelsene jeg har hatt.

Skrevet (endret)

Nei, meg lo de bare av, og baksnakket meg antar jeg. Men jeg bryr meg ikke om sånt når det kommer fra kids som er 7 år yngre enn meg.

Og hvis de er like gamle så sier du "unnskyld meg, men kan dere bare vente litt...skal bare inn en kjapp tur og hente balltret mitt"

Slik håndterer man mobbere :new_woot:

kadong"homerun"

Endret av Amanita Muscaria
Skrevet

Nei, meg lo de bare av, og baksnakket meg antar jeg. Men jeg bryr meg ikke om sånt når det kommer fra kids som er 7 år yngre enn meg.

Og hvis de er like gamle så sier du "unnskyld meg, men kan dere bare vente litt...skal bare inn en kjapp tur og hente balltret mitt"

kadong"homerun"

Eller man bare ignorerer det.

Eller gjør som meg og prøver å gjøre seg usynlig, bli asosial etc. Woo! Og etter hvert rømme inn i sin egen verden og bli der i noen år.

Skrevet (endret)

Petter da :no:

"klappe Petter litt på stompen så han roer seg"

Petter trenger en kagge med heimert og en kopp kaffe :ph34r:

Han trenger ingenting, om noe så kanskje en kopp varm melk med honning og en klem. Tror jeg klarte å påføre ham dype sjelelige sår mens han var i en sårbar sinnsstemning/var høy på sukker.

Petter: Hahha, du veit det ikke var i NÆRHETEN av det jeg sa. :wee:

Endret av Lemon
Skrevet

kadong"homerun"

Eller man bare ignorerer det.

Eller gjør som meg og prøver å gjøre seg usynlig, bli asosial etc. Woo! Og etter hvert rømme inn i sin egen verden og bli der i noen år.

Og etter noen år som det der så blir man som meg :roll:

Petter: Hmmm....

Drittkjerring

:!:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...