Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjapt spørsmål, og jeg vil gjerne ha kjappe svar:

I søvnparalyse kan man ikke bevege kroppen, sant? Hva hvis en annen person løfter degg opp av senga? Hva skjer da? Forsvinner søvnparalyse halisunasjonene, forsvinner kjemikaliet fra kroppen som får deg til å bli paralysert? Hva skjer?

Youtube video for info om søvnparalyse:

[Youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xCSqT5nZ9n4&NR=1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet at både jeg og l4r5 er helt konge i senga :dribble:

Så nå kan alle begynne og fantasere om oss.......... :ph34r:

:!:

Pff. Jeg har tatt Lars i hånda så det betyr at nestegang jeg onanerte da så var Lars en del av det

Skrevet (endret)

Romis: Madammen sliten med det og ikke klare og våkne, hun klarer ikke og bevege kroppen sin.

Så jeg må sette henne opp og riste i henne.

Rope hjelper ikke, må være kontakt.

Og du hører faktisk at hun roper om hjelp, med piping og sånn vond klynking. Tok meg lang tid og lære meg signalene.

Endret av Amanita Muscaria
Skrevet

Romis: Madammen sliten med det og ikke klare og våkne, hun klarer ikke og bevege kroppen sin.

Så jeg må sette henne opp og riste i henne.

Rope hjelper ikke, må være kontakt.

Og du hører faktisk at hun roper om hjelp, med piping og sånn vond klynking. Tok meg lang tid og lære meg signalene.

Utrolig interessant å høre om, sliter hun med dette? Er det noe hu opplever ofte? Jeg visste ikke at man kunne faktisk gi fra seg lyder fra ganen ( uten å åpne munnen ) når man er i REM status. Hvordan opplever hun dette når hun sover vedsiden av deg? Opplever hun at du har noe med hallisunasjonene å gjøre?

Skrevet (endret)

Leste ett sted for en stund siden, at nerdene var best i senga.

Så dette er vel det perfekte stedet å spørre om dette :whistle:

Og hvis ja, kan vel grunnen være at vi leser masse stoff i mange år før de faktisk skjer noe.

Mens de kule gutta har vært ute og øvd i de åra?

Neida. Jeg har bare gode skussmål å komme med til nerder. innocent.gif

Endret av Lemon
Skrevet

Slenger meg på den. Eller alle gutter generelt da. Kommer ikke unna snakk om "mus som lukter reke". Har hatt og har kun en sexpartner, men aldri vært borti noe vond lukt.

Alvorlig, det ødelegger jenter sin seksuelle selvtillit å høre sånt. Hadde jeg ikke vært bifil hadde jeg sikkert vasket underlivet mitt fjorten ganger dagen i frykt for at jeg lukter vondt.
Skrevet

Slenger meg på den. Eller alle gutter generelt da. Kommer ikke unna snakk om "mus som lukter reke". Har hatt og har kun en sexpartner, men aldri vært borti noe vond lukt.

Alvorlig, det ødelegger jenter sin seksuelle selvtillit å høre sånt. Hadde jeg ikke vært bifil hadde jeg sikkert vasket underlivet mitt fjorten ganger dagen i frykt for at jeg lukter vondt.

Noe som over tid hadde gjort det enda værre? :cool: Vaske seg før sex er vel det beste?

Skrevet (endret)

Selfølgelig skal man vaske seg etterpå, men det er jo greit å være helt rein når man skal ha sex.

Jeg syns det er bedre å være elg, jeg. :fun:

Ehehehehe.

Endret av Lemon
Skrevet
<br>
<br>Slenger meg på den. Eller alle gutter generelt da. Kommer ikke unna snakk om "mus som lukter reke". Har hatt og har kun en sexpartner, men aldri vært borti noe vond lukt.<br>
Alvorlig, det ødelegger jenter sin seksuelle selvtillit å høre sånt. Hadde jeg ikke vært bifil hadde jeg sikkert vasket underlivet mitt fjorten ganger dagen i frykt for at jeg lukter vondt.<br>

Nei, jeg ser den. Oralsex f. eks virker jo ikke akkurat innbydene om man før høre at underlivet konstant lukter reke. Og uten oralsex og andre former for sex blir jo sexlivet litt kjedelig i lengden om man bare skal humpe på hverandre. Så begge parter taper jo på at gutten skal klage på "reke". :p Angående vasking så er jo det best å vaske seg etterpå. Rimelig meningsløst om dama vasker seg før hun blir pumpet full av sæd.

Og Romis, ikke vær så kresen. Med mindre jenta har skumle sykdommer og infeksjoner gjør det jo ingenting om hun ikke har dusjet siden dagen før. Med mindre hun har trent elns, men da dusjer så og si alle uansett.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...